سالاد روسی کاب

سالاد روسی کاب

 

مواد لازم برای تهیه سالاد روسی کاب

 
زمان پخت30

 

خیار2 عدد

 

فلفل دلمه قرمز1 عدد

 

کنسرو ذرت1 لیوان

 

پیازچه3 ساقه

 

تخم مرغ4 عدد

 

ژامبون مرغ300 گرم

 

شوید تازه1 مشت

 

نمک و فلفل سیاه به مقدار کافی

 

سس مایونز3 قاشق غذاخوری

 

تنوع سالاد ها آنقدر زیاد است که حتی اگر بخواهید هر روز یکی از آنها را در کنار غذای خود تهیه کنید می توانید برای هر روز یک سالاد متنوع و بی نظیر را تجربه کنید.

یکی از این سالادهای خوش طعم و جذابی که پیشنهاد می کنیم حتما در برنامه غذایی خود قرار دهید و یک بار هم که شده آن را تهیه کنید سالاد کاب روسی می باشد که طعم فوق‌العاده‌ای دارد و برای انواع مختلف مهمانی ها و دورهمی ها می توانید این سالاد را تهیه کنید و جلوه جذاب تری به سفره و پذیرایی خود بدهید.

 

سالاد روسی کاب

 

این سالاد اصالتا متعلق به کشور روسیه است و به همین دلیل به آن سالاد کاب روسی می گویند که برای تهیه آن نیاز به پیازچه، تخم مرغ آب‌پز و ژامبون دارید و هم می توانید این سالاد را در کنار غذا میل کنید و هم می توانید به عنوان یک وعده غذایی کامل به آن نگاه کنید چون مواد غذایی مفیدی را در خود دارد و می تواند شما را سیر کند.

در این مطلب تصمیم داریم شما را با مواد لازم برای تهیه سالاد کاب روسی آشنا کنیم و سپس طرز تهیه سالاد کاب روسی را به شما آموزش دهیم.

این مطلب را هم ببینید...
سالاد سزار با سس مخصوص

 

دقت داشته باشید که برای طعم بهتر سالاد و ظاهر زیباتر آن مواد اولیه با نسبت‌های دقیقی کنار هم قرار گرفته اند و اگر شما هم میخواهید یک سالاد بی نظیر داشته باشید بهتر است نسبت هایی که ما اشاره کرده ایم را رعایت کنید.

در صورتی که خواستید سالاد را برای تعداد نفرات بیشتری تهیه کنید بهتر است با در نظر گرفتن همین نسبت ها مقدار مواد اولیه را تغییر دهید تا سالاد خوش طعمی داشته باشید.

 

دستور پخت سالاد روسی کاب

 

بهترین طرز تهیه سالاد روسی کاب

برای تهیه سالاد روسی در اولین مرحله باید تخم مرغ را با آب داخل قابلمه بریزید تا بپزد و آب پز شود. در همین فاصله به سراغ

ژامبون مرغ بروید و آن ها را به شکل نگینی یا خلالی و ریز خرد کنید‌

پس از آن باید خیار و فلفل دلمه ای ها را هم نگینی خرد کنید و داخل کاسه ای بریزید و پیاز چه ها را حلقه ای خرد کرده و به بقیه مواد اولیه خود اضافه کنید.

بعد از اینکه تخم مرغ آب پز شد، پوست آنها را بکنید و وقتی که خنک شد آنها را خرد کنید و همه موادی که خرد شده و برای تهیه سالاد اشاره کردیم را داخل یک ظرف گود مثل یک کاسه مناسب بریزید و با هم مخلوط کنید.

 

پس از آن کنسرو نخود فرنگی را هم به محتویات سالاد خود اضافه کنید و آنها را آرام هم بزنید که تخم مرغ ها له نشوند.

حالا باید سس‌سالاد کاب روسی خود را تهیه کنید که برای این منظور باید داخل یک ظرف کمی سس مایونز بریزید و مقداری شوید خرد شده و نمک و فلفل سیاه به آن اضافه کنید و هم بزنید و این مواد را داخل کاسه سالاد بریزید و با هم مخلوط کنید که همه محتویات سالاد آغشته به سس شوند و بعد با کمک سلفون روی ظرف سالاد را بپوشانید و یک ساعت داخل یخچال بگذارید تا استراحت کند و محتویات سالاد طعم دار شوند.

این مطلب را هم ببینید...
سالاد کینوا با هالومی

 

دقت داشته باشید که اگر قرار است سالاد بیشتر از یک ساعت بعد از تهیه شدن سرو شود سس را به آن اضافه نکنید و هر زمانی که قصد سرو سالاد را دارید یک ساعت قبل از سرو به آن اضافه کنید و داخل یخچال بگذارید.

در صورت تمایل می توانید به جای خیار معمولی از خیارشور استفاده کنید و اگر خواستید می توانید پیاز کوچک را هم حلقه ای خرد کرده و داخل محتویات سالاد کاب روسی خود بریزید و آن را نوش جان کنید.

 

سالاد کاب

 

 

لینک کوتاه مطلب: http://gozaltabrizim.com/GozaLsFvTc
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 18 =

بالا