سالاد سزار با سس مخصوص

سالاد سزار با سس مخصوص

 

مواد لازم برای تهیه سالاد سزار با سس مخصوص

 
زمان پخت10

 

لیمویک عدد

 

سیردو حبه

 

نان تستسه برش

 

روغن زیتون چهار قاشق غذاخوری

 

تخم مرغ یک عدد

 

نمک و فلفل سیاه به مقدار لازم

 

پودر پنیر پارمسان100 گرم

 

کاهو فرانسوی یک عدد

 

کاهویک عدد

 

بهترین طرز تهیه سالاد سزار با سس مخصوص

اگر به دنبال پیدا کردن غذاهای مناسب برای رژیم گیاهخواری هستید یکی از پیشنهادهای ما که بسیار لذیذ و قابل توجه است سالاد سزار می باشد که در ادامه با طرز تهیه سالاد سزار با سس مخصوص آشنا می‌شوید.

افراد زیادی از جامعه ساعت‌ها در محیط های اداری مشغول کار هستند و تحرک کمی دارند و همین قضیه باعث چاق شدن و اضافه وزن در آنها می‌شود و به دنبال پیدا کردن غذاهایی هستند که علاوه بر طعم خوب کالری مناسبی داشته باشد و به عنوان یک غذای رژیمی محسوب شود؛ مخصوصاً این افراد ترجیح می‌دهند که شب ها از خوردن غذاهای سنگین مثل چلو خورشت و غذاهای چرب یا فست فود جلوگیری کنند، پس می توانید این سالاد خوشمزه را به عنوان وعده غذایی اصلی در رژیم های خود قرار دهید.

 

مواد لازمی که برای تهیه سالاد سزار در ادامه مشاهده می‌کنید برای 4 نفر تعیین شده است که شما می توانید با رعایت نسبت ها و با توجه به تعداد نفرات مقدار مواد اولیه را بیشتر یا کمتر کنید. درست کردن این سالاد کار بسیار آسانی است و حدود نیم ساعت زمان شما را می گیرد.

این مطلب را هم ببینید...
طرز تهیه کیک انار

 

نحوه آماده سازی سالاد سزار با سس مخصوص

در اولین مرحله برای تهیه این سالاد خوشمزه باید برگ های روشن تر و جوان تر کاهو را جدا کنید و آنها را برگ برگ کرده و به خوبی بشویید و اجازه دهید که آب آنها از آبکش خارج شود.

سپس نان تست را به شکل مکعبی بریده و روی آنها روغن زیتون بریزید و داخل توستر یا آون قرار دهید تا به خوبی برشته شوند.

در مرحله بعدی باید نمک، فلفل، روغن زیتون، حبه‌ های سیر و لیمو را داخل مخلوط کن ریخته و به خوبی هم بزنید و در نهایت تخم‌ مرغ را هم به آنها اضافه کنید و به هم زدن ادامه دهید تا ترکیب یکنواختی به دست بیاید. حالا می‌توان گفت که سس سالاد سزار شما آماده است.

 

سس سالاد سزار

 

حالا باید کاهوها را خرد کنید و روی آنها پنیر پارمسان بپاشید و در نهایت سسی که تهیه کرده اید را روی کاهو ها بریزید.

می‌ توانید به این غذا حتی مرغ را هم اضافه کنید. البته این سالاد بدون مرغ هم یک وعده غذایی محسوب می‌ شود. حتی اگر تمایل داشته باشید می توانید چند فیله مرغ را تکه کرده و در سینی فر بچینید و روی آنها را نمک و فلفل و روغن زیتون و سیر و آبلیمو ریخته و اجازه دهید که کمی برشته شوند و بعد این مرغ‌ ها را هم به آن اضافه کنید و سس را روی آن بریزید و با توجه به ذائقه و سلیقه خود می توانید به هر دو صورت این سالاد را تهیه کرده و میل نمایید.

این مطلب را هم ببینید...
بستنی کیم چوبی

 

سالاد سزار با مرغ

به طور کلی، همانطور که در دستور هم ملاحظه کردید، سالاد سزار با مرغ تهیه می شود. اما نحوه پخت مرغ و اینکه از کدام قسمت آن استفاده نمایید به شما بستگی دارد. معمولا از سینه مرغ استفاده می کنند و گریل شده ظاهر جذاب تری به مرغ می دهد.

 

سالاد سزار با مرغ

لینک کوتاه مطلب: http://gozaltabrizim.com/GozaLk2xRw
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 17 =

بالا