اسموتی زنجبیل و میوه

اسموتی زنجبیل و میوه

 

مواد لازم برای تهیه اسموتی زنجبیل و میوه

زمان پخت5

 

عسل2 قاشق چای‌خوری

 

پرتقال1 عدد

 

ماست نصف فنجان

 

زنجبیل1 قاشق چای ‌خوری سرخالی رنده شده

 

یخ به مقدار لازم

 

موزنصف

 

بهترین طرز تهیه اسموتی زنجبیل و میوه

متاسفانه ویروس ها در تمامی فصل های سال وجود دارند و کافیست کمی سیستم ایمنی بدن ضعیف شود تا به آن حمله کنند. اگر شما همیشه و در همه حال سیستم ایمنی بدن خود را تقویت کنید به راحتی می توانید از ورود انواع ویروس ها جلوگیری کنید و از آنها در امان بمانید.

 یکی از این نوشیدنی‌ ها و اسموتی هایی که برای مبارزه با ویروس ها به شما پیشنهاد می کنیم اسموتی زنجبیل و میوه است که به راحتی می توانید در خانه آن را تهیه کنید و برای تقویت سیستم ایمنی بدن در برابر انواع ویروس ها از جمله ویروس کرونا آن را مصرف کنید و تضمینی برای سلامت خود داشته باشید.

در ادامه با طرز تهیه اسموتی زنجبیل و میوه آشنا خواهید شد که سرشار از آنتی اکسیدان و ویتامین های ضروری است و باعث افزایش مقاومت بدن شما در برابر بیماری ها می شود.

 

همچنین علاوه بر طرز تهیه، با مواد اولیه لازم برای تهیه اسموتی هم آشنا خواهید شد که البته این مواد برای 1 نفر در نظر گرفته شده است و اگر بخواهید آن را برای تعداد نفرات بیشتر تهیه کنید می‌توانید با رعایت نسبت ها مقدار مواد اولیه را تغییر دهید و در کمتر از نیم ساعت این اسموتی خوشمزه را تهیه نمایید.

این مطلب را هم ببینید...
شربت عرق بیدمشک

 

اسموتی زنجبیلی

 

دستور تهیه اسموتی زنجبیل

در اولین مرحله برای تهیه اسموتی باید پره های پرتقال را از هم جدا کنید و قسمت گوشتی داخل آن را درون مخلوط کن بریزید و کمی موز هم به آن اضافه کنید و در کنار آن یخ و زنجبیل رنده شده و عسل را داخل مخلوط کن بریزید و اجازه دهید که به خوبی محتویات با هم ترکیب شوند.

 مقدار یخ درون این نوشیدنی را سلیقه و ذائقه شما تعیین می کند و می توانید به دلخواه میزان آن را کم یا زیاد کنید. در ادامه باید کمی ماست کم چرب یا ماست پروبیوتیک را به مواد اضافه کنید و مجدداً مخلوط کن را روشن کنید تا با هم مخلوط شوند.

 

حالا می توان گفت این نوشیدنی زنجبیل و میوه شما آماده است و می‌ توانید آن را در یک لیوان ریخته و با استفاده از خامه ترش و برش های میوه آن را تزیین و نوش جان نمایید.

ترکیب زنجبیل و عسل داخل این اسموتی باعث تقویت سیستم ایمنی شما می شود و یکی دیگر از اسموتی هایی که برای جلوگیری از بروز بیماری ها بسیار موثر است اسموتی کفیر می باشد که در مطلب دیگری طرز تهیه آن را آموزش خواهیم داد.

 

 

لینک کوتاه مطلب: http://gozaltabrizim.com/GozaL92PWf
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =

بالا