۵ تمرین قانون جذب که باید هر روز انجام بدهید

۵ تمرین قانون جذب که باید هر روز انجام بدهید

تمرین قانون جذب بهترین راه برای استفاده از قانون جذب است. برای اینکه بتوانید بهتر از قانون جذب استفاده کنید و نتایج بزرگ تری بگیرید پیشنهاد می کنم این پنج تمرین قانون جذب را که در ادامه به شما معرفی میکنیم هر روز انجام بدهید.

با توجه به اینکه بسیاری از افراد در جلسات مشاوره و کلاسهای حضوری از من می پرسند که چرا از قانون جذب نتیجه نمی گیریم به این موضوع میرسم که این افراد اصلاً تمرین روزانه قانون جذب را انجام نمی دهند.

اگر واقعاً می‌خواهید به خواسته و آرزوی که دارید برسید باید با توجه به خواسته و هدف که دارید این پنج تمرین قانون جذب را هر روز انجام بدهید.

سعی کردم با توجه به تجربیاتی که در این زمینه دارم و کتابهایی که در زمینه قانون جذب و موفقیت مطالعه کردم کاربردی ترین تمرین قانون جذب را برایتان در قالب یک مقاله آماده کنم.

این ۵ تمرین قانون جذب که در ادامه به شما معرفی خواهم کرد تمریناتی هستند که خود من هر روز آنها را انجام می دهم با استفاده از این تمرینات قانون جذب توانسته‌ام به نتایج بزرگی برسم.

بعد از جواب این سوال که قانون جذب چیست ؟ بسیاری از افرادی که قصد دارند از قانون جذب برای جذب پول و ثروت و یا حتی قانون جذب عشق استفاده کنند

باید روزانه زمانی را برای انجام تمرینات ذهنی قانون جذب بگذارند. شاید این سوال برایتان پیش بیاید که اگر قانون جذب را کامل یاد بگیریم آیا باز هم انجام تمرین قانون جذب مهم است؟

شما هر چقدر هم که قانون جذب را یاد بگیرید من پیشنهاد می کنم که روزانه زمانی را برای تمرین قانون جذب بگذارید. در این مقاله سعی کردم بهترین تمرینات قانون جذب را برای شما آماده کنم.

سعی کردم کامل‌ترین و جامع‌ترین مقاله در زمینه تمرین قانون جذب داخل سایت مدیر افکار برایتان قرار بدهم تا نهایت استفاده را از این مقاله ببرید.

قبل از اینکه به سراغ تمرین های قانون جذب برویم بهتر است در مورد قانون جذب توضیح کوتاهی بدهم. همانطور که می دانید قانون جذب یک قانون ثابت در جهان است که همیشه و در همه جا برای تمام افراد در حال عمل کردن است.

شما چه به صورت خودآگاه و چه به صورت ناخودآگاه از قانون جذب استفاده می کنید. یعنی بسیاری از افرادی که هیچ اطلاعاتی در مورد قانون جذب هم ندارند و اصلاً نمی دانند که قانون جذب چیست در حال استفاده از این قانون هستند.

اما شما که می‌دانید قانون جذب چیست می توانید به صورت خودآگاه از این قانون این در جهت رسیدن به خواسته ها و اهدافی که دارید استفاده کنید.

قانون جذب (Law of Attraction) با افکار شما یک رابطه مستقیم دارد. قانون جذب با توجه به افکاری که در ذهن شما ایجاد می شود خواسته یا ناخواسته ای را وارد زندگی تان میکند.

همانطور که می‌دانید افکار به دو دسته افکار منفی و افکار مثبت تقسیم می شود.

افکار منفی باعث ایجاد اتفاقات منفی و ناخواسته ها وارد زندگی تان می شود. ولی افکار مثبت باعث می شود شما به سمت خواسته ها و اهدافی که دارید کشیده شوید.

وقتی افکارتان مثبت باشد در حال فرستادن ارتعاش مثبت به سمت کائنات هستید و کائنات با توجه به ارتعاشی که از ذهن شما دریافت میکنند خواسته و ناخواسته ای را وارد زندگیتان خواهند کرد.

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که از کجا می توانیم بفهمیم افکار ما مثبت است یا منفی؟

شما از طریق احساسات می توانید متوجه شوید که افکارتان مثبت است یا منفی. اگر احساس خوبی داشتید نشانه این است که در حال فرستادن ارتعاش مثبت در جهت آرزو و خواسته هایتان هستید

و در مسیر رسیدن به اهداف تان قرار گرفته اید. اما اگر احساس بدی داشتید نشانه این است که در حال فرستادن ارتعاش منفی و جذب ناخواسته هایتان هستید و باید احساسات تان را خوب کنید.

کار تمرینات و تمرین قانون جذب خوب کردن احساس تان است. شاید خوب کردن احساس به تنهایی کار سخت و دشواری باشد اما اگر تمرینات قانون جذب را به خوبی انجام دهید می‌توانید خیلی زودتر با خواسته و هدفی که دارید برسید.

رابطه بین تمرین قانون جذب و خواسته ها

بین انجام تمرین قانون جذب و خواسته های تان یک رابطه مستقیم وجود دارد. انجام تمرینات قانون جذب باعث می شود که ارتعاش خواسته و هدف تان را خیلی دقیق تر و قدرتمند تر به کائنات و جهان هستی ارسال کنید.

هر چقدر ارتعاشی که به کائنات میفرستید قوی‌تر باشد زودتر با خواسته و هدفی که دارید می رسید.

اگر می خواهید به خواسته و هدفی که دارید خیلی زود برسید پیشنهاد می کنم روزانه زمانی را برای انجام تمرین قانون جذب بگذارید. شاید بپرسید که روزانه چقدر زمان برای انجام تمرین قانون جذب نیاز است؟

زمان تمرین قانون جذب به خود شما بستگی دارد. اما هر چقدر بیشتر زمان بگذارید بیشتر نتیجه خواهید گرفت. اما پیشنهاد می کنم کمتر از ۳۰ دقیقه برای انجام تمرینات قانون جذب زمان نگذارید.

پس همراه ما باشید تا در ادامه شما را با ۵ تمرین قانون جذب آشنا کنم.

‏۵ تمرین قانون جذب که باید انجام دهید‌

خوب رسیدیم به مهم‌ترین بخش این مطلب. در این بخش قصد داریم شما را با ۵ تمرین قانون جذب که بسیار قدرتمند هستند آشنا کنم. اگر می خواهید به هدف و خواسته ای که دارید برسید

این مطلب را هم ببینید...
جملات تاکیدی افزایش اعتماد به نفس

حتماً این ۵ تمرین قانون جذب را انجام دهید. اگر همانطور که گفته شده است تمرینات را مو به مو انجام بدهید مطمئن باشید بعد از از یک الی دو هفته نتایجش را خودتان درون زندگیتان احساس می کنید.

فقط باید با خودتان عهد ببندید که هر روز این تمرین را مو به مو انجام بدهید. پس همراه ما باشید تا شما را با ۵ تمرین قانون جذب که خودم هر روز انجام می دهم و به نتایج بزرگی رسیدم آشنا کنم.

۱- اولین تمرین قانون جذب { تمرین اعتماد به نفس}

اولین تمرین که پیشنهاد می‌کنم هر روز انجام بدهید تمرین اعتماد به نفس است. این تمرین یکی از قدرتمندترین تمریناتی است که اعتماد به نفس تان را افزایش می دهد.

شاه کلید رسیدن به موفقیت های بزرگ داشتن اعتماد به نفس است. یعنی اگر اعتماد به نفستان پایین باشد خیلی سخت می توانید در جهت خواسته های تان حرکت کنید.

پس از اولین تمرین که انجام می دهید تمرین اعتماد به نفس است. این تمرین را باید قبل از خواب و بعد از اینکه از خواب بیدار شدید انجام دهید.

در این تمرین قانون جذب برای اینکه اعتماد به نفس تان را افزایش بدهید شما یک لیست کامل از تمام ویژگی های مثبت و موفقیت هایی که در گذشته کسب کرده اید

را آماده می کنید و هر شب قبل از خوابیدن و بعد از اینکه از خواب بیدار شدید این لیست را با احساس خوب می خوانید.

به عنوان مثال:
اگر قد بلندی دارید مینویسید قد بلند.
اگر در گذشته به موفقیتی رسیده اید این موفقیت را می نویسید.
اگر خوش هیکل هستید می نویسی
و…

در کل هر ویژگی مثبتی که دارید و به موفقیت هایی که در گذشته رسیده اید را لیست می کنید و هر شب قبل از خواب و هر روز صبح بعد از اینکه از خواب بیدار شدید آن لیست را مرور می کنید

و احساس خوب را درون تان ایجاد می کنید. این کار به مرور زمان باعث می شود اعتماد به نفس تان افزایش پیدا کند.

۲- انجام بازی فراوانی{ تمرین جذب پول}

اگر به دنبال تمرین قانون جذب برای جذب پول و ثروت هستید بازی فراوانی یکی از بهترین تمرین قانون جذب برای جذب پول و ثروت است. این تمرین را خانم استرهیکس داخل کتاب هایش آورده است.

اگر این تمرین را به درستی انجام بدهید بعد از دو هفته نتایجی خواهید گرفت که باور نمیکنید.

خوب در این بخش قصد دارم قویترین و قدرتمندترین تمرین قانون جذب پول را به شما آموزش بدهم. اگر بتوانید این تمرین را به مدت ۴۰ روز انجام دهید مطمئنم نتایجی خواهید گرفت که شما را حیرت زده خواهد کرد.

این تمرین باعث می‌شود ذهن شما به یک آهنربای قوی برای جذب پول و ثروت تبدیل شود.

در تمرین قانون جذب بازی فراوانی شما باید از روز اول این بازی را شروع کنید. هر روز یک میلیون تومان به شما داده می شود و تا آخر شب وقت دارید

که یک میلیون تومان را خرج کنید. روز دوم ۲ میلیون تومان، روز سوم سه میلیون تومان، روز چهارم ۴ میلیون تومان و… به همین ترتیب این پول هر روز افزایش پیدا می‌کند و شما وظیفه دارید تا آخرشب این پول را خرج کنید.

فقط در هنگام انجام این تمرین قانون جذب به نکات زیر توجه کنید:

۱- شما باید از روز اول این تمرین را انجام دهید.
۲- هر مبلغی که به شما داده می شود را باید تا آخرشب خرج کنید. یعنی پول را به هیچ وجه نمی توانید برای فردا بگذاریم مثلاً بگویید که من امروز یک میلیون تومان ۸۰۰ هزار تومان خرج کردم و ۲۰۰ هزار تومانش را فردا خرج می کنم.

اگر این پول را تا آخرشب خرج نکنید و مابقی آن را از شما می گیرند.

۳- با این پولی که به حسابتان می آید باید بهترین چیزها را برای خودتان بگیرید. باید هر چیزی را که می گیرید احساس کنید . هر چقدر احساس شما قوی تر باشد پول و ثروت بیشتری را وارد زندگی تان خواهید کرد.

۴- هر روز یک میلیون تومان به پول تان اضافه می شود. همانطور که گفتم روز اول یک میلیون تومان به شما داده می شود، روز دوم ۲ میلیون تومان، روز سوم سه میلیون تومان و…

اما اگر یک روز یادتان برود که این بازی را انجام دهید باید از روز اول شروع کنید. یعنی اگر تا روز نهم که ۹ میلیون تومان به شما داده می شود را یادتان برود که این تمرین را انجام بدهید باید از روز اول شروع کنید. سعی کنید این بازی را تا ۴۰ روز انجام بدهید.

۳- گفتن عبارات و جملات تاکیدی

یکی دیگر از تمرین قانون جذب گفتن عبارات و جملات تاکیدی است. برای اینکه بتوانید از قانون جذب نتایج بهتری بگیرید پیشنهاد می کنم از عبارات و جملات تاکیدی استفاده کنید.

در هنگام گفتن جملات ترکیبی باید به احساسات تان توجه کنید. باید ببینید که احساس تان خوب است یا بد.

می توانید جملات تاکیدی را با صدای بلند بگویید و یا این که بنویسید. اگر عبارات و جملات تاکیدی را بنویسید تاثیر بیشتری میگذارد. بهتر است به جملات تاکیدی تان عبارت ” خدایا شکرت” اضافه کنید. به عنوان مثال:

این مطلب را هم ببینید...
زندگینامه مریم میرزاخانی نابغه ی علم ریاضیات

خدایا شکرت که خیلی دوست داشتنی هستم
خدایا شکرت که مورد احترام همه قرار میگیرد.
خدایا شکرت که ثروتمند هستم.
و…

۴- تمرین تجسم خلاق

تجسم خلاق هم یکی دیگر از تکنیک های قدرتمند قانون جذب است. در تمرین قانون جذب تجسم خلاق شما برای اینکه ارتعاش خواسته تان را به کائنات بفرستید باید خواسته های تان را تجسم کنید.

بهترین زمان برای تجسم کرد شب قبل از خواب و صبح بعد از اینکه از خواب بیدار شدید است چون در این زمان در حالت آلفا قرار دارید و ارتعاشی که به کائنات میفرستید بسیار قوی است.

پس همیشه قبل از خواب و بعد از اینکه از خواب بیدار شدید خواسته های تان را تجسم کنید

۵- شکرگزاری جهت خواسته ها و داشته هایتان

یکی از قدرتمندترین تمرین قانون جذب که پیشنهاد می کنم هرروز انجام بدهید تمرین شکرگزاری است. این تمرین قدرتمندترین تمرین قانون جذب است که باید هر روز انجام بدهید.

برای انجام این تمرین شما یک لیست کامل از چیزهایی که دارید و چیزهایی که که می خواهید داشته باشید را می نویسید و بابت شان شکرگزاری می کنید. این کار باعث می شود قویترین ارتعاش خواسته تان را به کائنات بفرستید.

از کجا بفهمیم که تمرینات قانون جذب را درست انجام می دهیم؟

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که از کجا می توانیم بفهمیم که داریم تمرین قانون جذب را درست انجام می دهیم؟
برای اینکه ببینید تمرین قانون جذب را درست انجام می دهید یا نه باید به احساسات تان توجه کنید. اگر احساستان هنگام انجام تمرینات  خوب بود نشانه این است که دارید تمرین را درست انجام می دهید

و هر چقدر این تمرین را بیشتر انجام بدهید احساستان بیشتر بهتر می شود.

اما اگر در هنگام انجام تمرینات قانون جذب احساس بدی داشتید نشانه این است که دارید تمرینات را درست انجام نمی دهید. تا وقتی احساستان بد باشد هر چقدر هم تمرین کنید نتیجه ای نخواهید گرفت.

در هنگام انجام تمرینات به این نکته توجه کنید که احساسات تان چقدر خوب است. هر چقدر احساس تان بیشتر خوب باشد نشانه این است که دارید با نخواسته و هدفی که دارید می رسید.

در هنگام انجام تمرین قانون جذب فقط به دنبال این باشید که احساس تان را خوب کنید. همانطور که گفتم احساسات به شما نشان می دهند مسیر رسیدن به خواسته هایتان را درست می‌روید یا اشتباه؟ دقیقا احساسات مثل قطب نما عمل می کنند.

در هنگام انجام تمرین قانون جذب به احساسات تان توجه کنید و ببینید که آیا احساس خوبی دارید یا نه. اگر احساستان بد بود باید احساس تان را خوب کنید. هر چقدر تمرین را بیشتر انجام دهید بیشتر احساسات تان خوب می شود.

 برای انجام تمرین قانون جذب چقدر زمان بگذاریم؟

همانطور که قبلا هم گفتم هر چه قدر بیشتر برای انجام تمرین قانون جذب زمان بگذارید بیشتر نتیجه خواهید گرفت. اما به طور میانگین روزانه ۳۰ الی ۴۵ دقیقه برای انجام تمرینات قانون جذب کافیست.

چقدر طول میکشد که از تمرین قانون جذب نتیجه بگیریم؟

همه چیز بستگی به خودتان دارد. هر چه قدر تمرینات قانون جذب را بهتر انجام دهید زودتر نتیجه میگیرید. همانطور که گفتم مهمترین فاکتور در کیفیت تمرین قانون جذب این است که چقدر احساستان هنگام انجام تمرینات خوب است.

هر چقدر احساس خوب تری داشته باشید زودتر با خواسته هدفی که دارید می رسید. برای کائنات هیچ زمانی وجود ندارد. کائنات با توجه به ارتعاش ای که از شما دریافت خواهند کرد خواسته یا ناخواسته ای را وارد زندگی تان می کنند.

بهترین زمان انجام تمرین قانون جذب

شما در هر زمانی می توانید تمرین قانون جذب را انجام بدهید. اما بهترین زمان برای انجام تمرین قانون جذب اول صبح است. بهتر است بعد از اینکه از خواب بیدار شدید تمریناتی را که در بالا به شما معرفی کردم را انجام بدهید.

وقتی تمرین را در اول صبح انجام بدهید تاثیر بیشتری خواهد گذاشت و در طول روز احساس تان خوب میماند. پس من به شما پیشنهاد می کنم بعد از اینکه از خواب بیدار شدید برای انجام تمرین قانون جذب زمان بگذارید.

جمع بندی

انجام تمرینات قانون جذب یکی از بهترین راه و روش ها برای فرستادن ارتعاش مثبت در جهت رسیدن به خواسته ها و آرزوها می باشد.

با توجه به اینکه مقالات کمی در زمینه معرفی انجام تمرین قانون جذب نوشته شده است سعی کردم قدرتمندترین و قویترین تمرینات قانون جذب را برایتان آماده کنم.

این ۵ تمرین قانون جذب که به شما معرفی کردم تمریناتی هستند که روزانه خودم انجام می دهم و نتایج بزرگی از انجام این تمرینات گرفتم .

به شما هم پیشنهاد می کنم که اگر دنبال نتایج بزرگ هستید و می خواهید با استفاده از قانون جذب تغییر و تحول عظیمی را در زندگیتان ایجاد کنید هر روز این تمرین را انجام دهید.

اگر با تعهد کامل این تمرین را انجام دهید نتایجی را خواهید گرفت که تا به حال نگرفته اید. این مقاله را پیشنهاد می کنم حتماً یک بار کامل مطالعه کنید. منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

 

 

لینک کوتاه مطلب: http://gozaltabrizim.com/GozaLKWMpT
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 6 =

بالا