پیتزا آلفردو با پنیر پارمسان

پیتزا آلفردو با پنیر پارمسان

 

مواد لازم برای تهیه پیتزا آلفردو با پنیر پارمسان

 
زمان پخت60

 

ژامبون بیکن5 ورق سرخ شده

 

سینه مرغ2 عدد پخته شده

 

سس آلفردوسه چهارم پیمانه

 

پنیر موزارلا1 پیمانه رنده شده

 

خمیر پیتزا1 عدد

 

پیاز1 عدد کوچک

 

قارچ یک دوم پیمانه ورقه شده

 

بهترین طرز تهیه پیتزا آلفردو با پنیر پارمسان

یکی از پیتزاهای خلاقانه و خوش طعمی که خوردن آن را به شدت پیشنهاد می کنیم پیتزا آلفردو است که طعم آن بسیار شبیه به پاستا‌ آلفردو می باشد چون داخل آن از سس آلفردو و سینه مرغ استفاده می شود و ترکیب این دو یک پیتزای خوشمزه و بی نظیر را فراهم کرده است که در مدت زمان کوتاهی می توانید آن را تهیه کنید؛ فقط برای تهیه این پیتزا و خوشمزه تر شدن آن نکاتی وجود دارد که در ادامه در قالب طرز تهیه پیتزا آلفردو با پنیر پارمسان آموزش خواهیم داد و همچنین مواد لازم برای تهیه پیتزای آلفردو با پنیر پارمسان را مشاهده می‌کنید که می‌توانید این پیتزا را به عنوان وعده غذایی اصلی تهیه کرده و میل نماید، زیرا پختن آن بسیار آسان است و کمتر از نیم ساعت برای آماده سازی محتویات آن زمان لازم دارید و حدود یک ساعت برای پختن پیتزا وقت نیاز است.

 

در ضمن مقدار مواد لازم برای تهیه پیتزا آلفردو که در ادامه مشاهده می کنید برای 1 نفر در نظر گرفته شده است و اگر بخواهید پیتزا را برای تعداد نفرات بیشتر تهیه کنید می توانید با رعایت نسبت ها مقدار مواد اولیه را تغییر دهید.

این مطلب را هم ببینید...
کازان کباب ترکیه ای

 

مواد لازم برای تهیه سس آلفردو

  • خامه صبحانه : 1 پیمانه

  • کره : 69 قاشق غذاخوری

  • پنیر پارمسان رنده شده : 1 پیمانه

  • سیر : 1 حبه

  • نمک و فلفل سیاه : به مقدار لازم

 

دستور پخت پیتزا آلفردو با پنیر پارمسان

در اولین مرحله برای تهیه پیتزا آلفردو با پنیر پارمسان باید سس‌ آلفردو را تهیه کنید که برای آماده کردن این سس باید یک ظرف مخصوص شیرجوش را بردارید و داخل آن کره بیندازید و روی شعله گاز قرار دهید تا کره ذوب شود.

بعد از آن خامه صبحانه را روی کره آب شده بریزید و 5 دقیقه هم بزنید.

وقتی که این کار را انجام دادید سیر رنده شده و پنیر پارمسان را هم به این محتویات اضافه کنید و اگر خواستید می توانید کمی هم آویشن به سس آلفردو اضافه کنید زیرا عطر و طعم بهتری به سس شما می‌دهد.

 

حالا که سس آلفردو را تهیه کردید باید به سراغ تهیه خمیر پیتزا بروید که برای این منظور می توانید از خمیر آماده استفاده کنید و یا دستور تهیه خمیر پیتزا را مطالعه نمایید.

بعد از اینکه خمیر پیتزا را تهیه کردید باید قالبی که قرار است پیتزا داخل آن پخته شود را چرب کنید و خمیر را روی سطح آن قرار دهید، طوری که همه قالب را بپوشاند و دمای فر را روی 200 درجه سانتی گراد تنظیم کنید تا فضای داخلی آن گرم شود و حدود 8 تا 10 دقیقه خمیر پیتزا را درون فر بگذارید تا حالت نیم پز پیدا کند.

 

پس از آن سس‌ آلفردویی که در ابتدای کار تهیه کرده بودید را روی سطح خمیری که نیم پز شده بریزید و به خوبی روی همه قسمت های خمیر پخش کنید.

این مطلب را هم ببینید...
مرصع پلو مجلسی

سپس مرغ های پخته شده که خورد کرده اید به همراه ژامبون بیکن و پیاز را به صورت یکنواخت روی سطح پیتزا بریزید و قارچ را با آنها مخلوط کنید.

پس از آن مقداری پنیر موزارلای رنده شده روی مواد بریزید و همه محتویات را مجدداً داخل فر بگذارید.

 حدود 10 دقیقه وقت لازم است تا پیتزای شما بپزد، سپس می‌توانید پیتزای آماده شده را از فر بیرون بیاورید و در ظرف دلخواه سرو کرده و میل نمایید.

 

مواد لازم برای تهیه پیتزا آلفردو

لینک کوتاه مطلب: http://gozaltabrizim.com/GozaLHtv19
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو − دو =

بالا