۶ تکنیک طلایی قانون جذب برای رسیدن به اهداف و آرزوها(۱)

۶ تکنیک طلایی قانون جذب برای رسیدن به اهداف و آرزوها(۱)

قانون جذب

استفاده از قانون جذب برای دستیابی به اهداف و آرزوها شاید در درجه اول کمی عجیب و ناشناخته به نظر برسد. برای عده بسیاری از مردم باور آن سخت است که با استفاده از قانون جذب بتوانند به خواسته‌ها برسند.

زیرا این عده اغلب در زندگی منتظر اتفاقات و کنش‌های بیرونی برای ایجاد تغییر در زندگی‌شان بوده‌اند و هیچگاه در مورد قدرت و توانایی‌های ذهنی خود فکر نکرده‌اند. خانم راندا برن (خالق قانون جذب) در تعریف قانون جذب می‌گوید:

“ما اغلب آنچه را جذب می‌کنیم که به آن فکر می‌کنیم چه خوب و چه بد.”

 

تکنیک‌های اساسی قانون جذب

بر اساس قانون جذب، افکاری که شما در سر می‌پرورانید مستقیما بر روی اتفاقاتی که در زندگی‌تان رخ می‌دهد تاثیرگذار است.

این موضوع از اهمیت زیادی برخوردار است به همین دلیل در این مقاله می‌خواهیم در مورد تکنیک‌های اساسی قانون جذب برای دستیابی به موفقیت صحبت کنیم.

۱. احساس رضایت درونی گام اول قانون جذب

 

در هر سنی که هستید و در هر مرحله‌ای از زندگی که قرار دارید تا چه میزان از خود و شرایط کنونی‌تان احساس رضایت‌مندی می‌کنید؟

اگر همواره در حال غر زدن و ابراز نارضایتی از زندگی‌تان هستید باید بدانید که با این کارتان در حال جذب انرژی‌های منفی به سمت خود هستید.

به جای این کار بهتر است از هر آنچه دارید و هر آنچه هستید شکرگذار بوده و برای رفع کمبودها تلاش خود را بیشتر کنید.

 

۲. طرز فکر مثبت دریافت فرکانس مثبت از کائنات

افکار انسان اصولا به دو بخش مثبت و منفی تقسیم بندی می‌گردند. با بررسی تحقیقات صورت گرفته در مورد زندگی افراد موفق در می‌یابیم که آن چیزی که باعث پیشرفت آن‌ها شده داشتن تفکرات مثبت نسبت به وقایع در زندگی است.

 
 

زندگی فراز و نشیب‌های زیادی دارد موفقیت‌ها و کامیابی‌ها در کنار تلخی‌ها و ناکامی‌ها است که معنا پیدا می‌کنند. هیچ یک از این دو مورد پایدار نبوده و گذرا هستند ولی آن چیزی که در لحظات سخت و دشوار باعث می‌شود تا شما دوباره از جا برخیزید و به تلاش ادامه دهید امید است.

این مطلب را هم ببینید...
نکات مهم در تقویت فن بیان

امیدوار بودن که خود از طرز تفکر مثبت نشات می‌گیرد. پس نتیجه می‌گیریم که باید افکار منفی را کنار بگذارید. افکار منفی سم مهلکی برای موفقیت‌های شما محسوب می‌‌گردند.

۳. احساس شادی را در خود تقویت کنید

 

حتما شنیده‌اید که می‌گویند خنده بر هر درد بی‌درمان دواست. خندیدن باعث ایجاد خشنودی و رضایت می‌شود و باعث به وجود آمدن آرامش خاطر در فرد می‌گردد. راه‌های زیادی با قانون جذب برای تقویت احساس شادی و نشاط وجود دارند.

مانند دیدن فیلم‌های کمدی، خواندن مطالب طنز، تئاترهای کمدی، ورزش کردن و فعال بودن. با خندیدن وضعیت روحی و فیزیکی شما بلافاصله تغییر می‌کند.

بنابراین زمانی که شما از لحاظ روانی و جسمانی در وضعیت خوبی قرار داشته باشید، واکنش‌های بهتری داشته و تصمیمات درست‌تری می‌گیرید.

 

قانون جذب اهداف

امروزه با پیشرفت روز افزون جوامع انسانی تعداد راهکارها و راه حل‌هایی که برای حل یک مسئله ارائه می‌شوند بسیار زیاد است. هر کدام از این راه حل را نتیجه منحصر به فردی را به‌دنبال دارند. ممکن است به موفقیت منتهی شوند، ممکن است شکست را به همراه داشته باشند.

یکی از این مسائل مهم که در حال حاضر هزاران راه برای حل آن توسط افراد گوناگونی ارائه شده است، مسئله رسیدن به خواسته‌ها و اهداف با قانون جذب است. ما آکادمی بازار تحقیقاتی انجام داده‌ایم تا مطمئن‌ترین راه‌ها را برای رسیدن به اهداف به شما معرفی کنیم.

برای دستیابی به اهداف شما نیاز دارید که افکار و ذهن خود را در وضعیت مثبتی نگه دارید و به عبارتی آن‌ها را به کنترل خود درآورید. 

لینک کوتاه مطلب: http://gozaltabrizim.com/GozaLV3lfg
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 7 =

بالا