میلک شیک طالبی

میلک شیک طالبی

 

مواد لازم برای تهیه میلک شیک طالبی

زمان پخت5

 

شیر2 لیوان پرچرب

 

بستنی طالبی به مقدار لازم

 

بستنی وانیلی به مقدار لازم

 

طالبی1 عدد

 

شکربه مقدار لازم

 

بهترین طرز تهیه میلک شیک طالبی

 طالبی یکی از میوه های بسیار پرطرفدار در بین میوه های فصل تابستان است که هم می توانید آن را به صورت قاچ شده به عنوان میوه میل کنید و هم می توانید یک نوشیدنی خنک و بسیار جذاب از آن تهیه کنید.

 

یکی از انواع مختلف نوشیدنی هایی که با استفاده از طالبی تهیه می‌ شود میلک شیک طالبی است که در ادامه با طرز تهیه میلک شیک طالبی آشنا خواهید شد و چون طالبی علاوه بر طعم بی نظیر، خاصیت ضد سرطانی هم دارد و سرشار از ویتامین آ می باشد مصرف آن را توصیه می‌کنیم.

در ادامه با مواد لازم برای تهیه شیک طالبی هم آشنا می شوید که البته این مواد برای 2 نفر در نظر گرفته شده است و اگر بخواهید برای تعداد نفرات بیشتر آن را تهیه کنید باید با رعایت نسبت ها مقدار مواد اولیه را تغییر دهید. تهیه این شیک کار بسیار آسانی است و کمتر از نیم ساعت زمان میخواهد.

 

دستور تهیه میلک شیک طالبی

در اولین مرحله برای تهیه میلک شیک طالبی باید بستنی وانیلی و طالبی را به خوبی با هم مخلوط کنید و درون فریزر قرار دهید. سپس باید طالبی ها را پوست بگیرید و به قطعات کوچکتر خرد کنید و طالبی خرد شده را با شیر درون مخلوط کن بریزید و آنها را کاملا با هم مخلوط کنید که محتویات یکدستی حاصل شود.

این مطلب را هم ببینید...
شربت سکنجبین

با توجه به نوع شیر باید حدود 4 تا 5 اسکوپ بستنی وانیلی و طالبی را که با هم مخلوط کرده بودید درون مخلوط کن بریزید و مجددا آنها را هم بزنید.

حالا می‌ توان گفت که میلک شیک طالبی شما آمده است و می‌توانید آن را در ظرف دلخواه سرو کنید و برای تزیین از ترافل یا خامه فرم گرفته استفاده کنید.

 

مواد لازم برای تهیه شیک طالبی

 

یکی از میوه های تابستانی خوشمزه دیگر که ترکیب بسیار جذابی با طالبی می سازد توت فرنگی است و می‌توانید برای طعم بهتر این شیک از چند توت فرنگی هم استفاده کنید. هماهنگی این طعم ها باعث خوشمزه شدن بیشتر آن می‌شود و رنگ آن هم جذاب تر خواهد شد.

برای این میلک شیک بهتر است از شیر پرچرب استفاده کنید و توت فرنگی ها را کاملاً تمیز کنید و تمام قسمتهای اضافی و برگ‌های آن را بگیرید.

تشخیص غلظت مناسب شیک بر عهده شماست اگر تمایل داشته باشید می‌توانید مقدار شیر یا بستنی آن را به دلخواه کم و زیاد کنید و چون بستنی شیرینی دارد احتیاج به اضافه کردن شکر نیست؛ ولی اگر طرفدار طعم خیلی شیرین باشید می‌ نوانید مقداری شکر هم به این محتویات اضافه کنید.

 

 

لینک کوتاه مطلب: http://gozaltabrizim.com/GozaLoY1jd
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − یک =

بالا