درخواست از کائنات با ۱۰ روش برای رسیدن به آرزوها

درخواست از کائنات با ۱۰ روش برای رسیدن به آرزوها

میتوان گفت درخواست از کائنات یکی از بهترین و موثرترین راه ها برای رسیدن به اهداف و خواسته ها میباشد، که در این مطلب به صورت کامل کلیه مراحل و روش های درخواست از کائنات را به شما آموزش میدهیم.

شما با استفاده از قانون جذب کائنات میتوانید به تمام اهداف و خواسته‌هایتان برسید.

انسان برای رسیدن به خواسته ها و اهداف خود باید به درستی از کائنات و جهان هستی درخواست کند و کائنات با توجه به درخواستی که به آنها داده شده است پاسخ میدهند.

  • اما چگونه باید از کائنات درخواست کنیم که جوابمان را بدهند ؟
  • چرا هر چقدر به کائنات و جهان هستی درخواست میکنیم فایده ای ندارد؟
  • چرا درخواست از کائنات جواب نمیدهد ؟
  • و…

شما در این مقاله به صورت کامل به جواب سوال هایتان خواهید رسید. در ادامه ابتدا شما را با ۳ مرحله اصلی درخواست از کائنات و جهان هستی آشنا میکنم

و سپس میپردازیم به ۱۰ روش درخواست از کائنات که برای رسیدن به اهداف و خواسته هایتان باید انجام دهید.

کائنات چه چیزهایی هستند؟(توضیح کامل)

هر چیزی که در این جهان هستی وجود دارد را کائنات گویند مثل: درختان،گیاهان،آسمان،پرندگان،حیوانات،ماشین شما،گوشی شما و… جزئی از کائنات این جهان حساب میشوند.

تمام کائنات همانند انسان ها و جانوران شامل روح هستند، بگذارید با مثالی بهتر شما را آشنا کنم :

کائنات در زندگی انسان ها مثل یک فری میماند که هر درخواستی از آن کنید برایتان انجام میدهد. درخواستتان با استفاده از ارتعاشی که میفرستید به کائنات داده میشود.

فکر و افکارتان دارای انرژی میباشد، وقتی به چیزی فکر میکنید در حال فرستادن انرژی و ارتعاش آن به کائنات هستید، اگر به بیکاری و بی‌پولی فکر میکنید

در حال فرستادن ارتعاش بی‌پولی و بیکاری به کائنات هستید و کائنات آن را بیشتر وارد زندگیتان میکنند. برای اینکه بتوانید پول و ثروت فراوانی را وارد زندگیتان کنید

باید ارتعاش آن را ارسال کنید. بهترین راه برای فرستادن ارتعاش پول و ثروت، تمرین کردن است.

شما اگر بابت تک تک خواسته هایتان شکرگزار باشید قطعا کائنات جوابتان  را خواند داد، مثلا اگر شما به سر کاری میروید و روزانه ۵۰/۰۰۰ تومان حقوق میگیرید همیشه شکرگزار آن باشید،کائنات پول بیشتری را وارد زندگیتان خواهند کرد.

شما باید بابت هر قدر پولی که وارد زندگی شما میشود شکرگزار باشید هرچه بیشتر شکرگزاری کنید مطمئن باشید پول بیشتری وارد زندگی شما میشود.

درخواست از کائنات اصلا کار سختی نیست , یکی از بهترین روش ها و موثرترین روش ها برای درخواست از کائنات و جهان  هستی برای رسیدن به اهداف و خواسته های خود شکرگزاری  میباشد که در ادامه راجب آن کامل توضیح داده ایم .

۳ مرحله اصلی برای درخواست از کائنات

سه قدم اصلی برای درخواست از کائنات که شما را به اهداف و خواسته هایتان میرساند. کهدر ادامه به صورت کامل راجب هرکدام توضیح داده ایم :

  1. خواسته
  2. همراهی
  3. دریافت

اولین مرحله درخواست از کائنات : خواسته

در اولین مرحله ی درخواست از کائنات و نیروی الهی باید خواسته و هدف خود را به صورت دقیق و واضح مشخص کنیم. باید این اهداف و خواسته های خودمان را در ضمیرناخودآگاه خودمان وارد کنیم به عنوان مثال :

اگر تجربه در رانندگی را داشته باشید متوجه شده اید با اینکه خیلی چیزها را میدانید اما پیاده سازی آنها برای شما دشوار و سخت است. شما میدانید که چه موقع از گاز ,کلاج,دنده,ترمز و… استفاده کنید اما هماهنگ سازی آنها در ابتدا برای شما سخت است.

اما پس از یک سال رانندگی این کار چقدر برای شما آسان است؟ بدون توجه و تمرکز خواستی میتوانید هم رانندگی کنید و هم آهنگ و موسیقی گوش کنید . یا به عنوان مثال :

این مطلب را هم ببینید...
پولسازی بدون سرمایه اولیه چگونه است و روش آن چیست؟

اگر یادتان باشد شاید در اولین باری که یادگرفتید بند کفشتان را ببندید خیلی برایتان کار سخت و دشواری بود اما پس از گذر چند ماه بدون آنکه فکر کنید بند کفشهایتان را خواهید بست .

با تکرار و تمرین عمل رانندگی و بستن بند کفش از ضمیرخودآگاه به ضمیرناخودآگاه شما منتقل میشود. حالا برای انجام این کارها نه به زمان یادگیری و نه انرژی بالایی نیاز دارید و همه چیز به صورت خودکار انجام میشود .

پس شما با تکرار و تمرین کردن میتوانید فرایند را از ضمیرخودآگاه به سمت ضمیرناخودآگاه منتقل کنید. هرچقدر بیشتر تمرین کنید و زمان بگذارید ذهن شما زودتر فرآیند را منتقل خواهد کرد .

مرحله دوم درخواست از کائنات : همراهی 

در این مرحله شما باید اهدافتان را همراهی کنید، شما با فرستان خواسته ها به ضمیر ناخودآگاه ارتعاش رسیدن به خواسته یتان را به صورت ناخودآگاه میفرستید .

شما میتوانید با فکر کردن , گوش کردن , حرف زدن ارتعاش خواسته هایتان را بفرستید. هرچه این ارتعاش قوی تر و دقیق تر باشد زمان رسیدن به اهداف و خواسته های شما نزدیک تر میشود.

اصلا قرار نیست که بدانید چگونه به خواسته ی خود میرسید، خود کائنات و جهان هستی بدون آنکه بدانید شما را به اهداف خود خواهند رساند .

شما بعد از مشخص کردن اهداف خود باید احساس خوبی نسبت به رسیدن به هدف های خودتان داشته باشید . بهترین راه مشخص کردن اهداف خود نوشتن آن ها میباشد .

یک دفتر بردارید و کل خواسته ها و اهدافی را که دارید داخل آن به صورت کامل و واضح بنویسید نوشتن خواسته ها یکی از بهترین روشهای درخواست از کائنات است. شما با نوشتن اهدافتان به کائنات میگویید که چه چیزهایی را میخواهید.

هر چه ارتعاشی که شما به جهان هستی و کائنات ارسال میکنید قویتر باشد، زودتر به آن چیزی که میخواید میرسید.

به این نکته توجه کنید که هیچ کس زمان رسیدن به خواسته ی شما را نمیداند و زمان رسیدن به خواسته برای هرکس متفاوت است .

ارتعاش مثبت دادن به خواسته خیلی مهم است و شما باید در جهت رسیدن به خواسته های خود ارتعاش خود را مثبت نگهدارید .

نگهداشتن ارتعاش در ابتدا ممکن است برای شما کمی سخت باشد ولی با انجام تمارین خیلی خوب میتوانید ارتعاشی که میفرستید را مثبت و در جهت خواسته های ارسال کنید .

مرحله سوم درخواست از کائنات : دریافت

شما اگر مرحله  اول و دوم درخواست از کائنات را درست انجام داده باشید و ارتعاش مثبتی برای رسیدن به اهداف خود ارسال کرده باشید شک نکنید که به آن هدفی که تعیین کردید خواهید رسید .

خواسته ها و اهداف شما میتوانند هر چیزی باشند مثل : ماشین دلخواه , موبایل مورد نظر , یک رابطه ی عالی و شغل مناسب و…

و به این نکته توجه کنید که شما در تعیین زمان رسیدن به اهداف خود نقشی ندارید همه و همه چیز به آن ارتعاشی که میفرستید بستگی دارد.

۱۰ روش درخواست از کائنات برای رسیدن به خواسته ها 

۱۰ روشی که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد، روش های سریع درخواست از کائنات است. شما با این روش ها میتوانید درخواستتان را خیلی دقیق و واضح به کائنات بفرستید.

برای اینکه ببینید آیا قانون جذب کائنات کار میکند یا نه، بعد از اینکه تمارین را به درستی انجام دید بعد از چند روز نتایج را خواهید دید. پس همراه ما باشید تا شما را با روش های درخواست از کائنات آشنا کنیم.

این مطلب را هم ببینید...
راهکار هایی برای رفع خجالت و کمرویی

۱_درخواست خود را واضح و روشن بیان کنید 

هنگام درخواست کردن از کائنات حتما درخواست خود را به صورت کاملا واضح و روشن بیان کنید. هر چه درخواستتان واضح تر باشد ارتعاشی که شما به هدف خود میدهید بیشتر است.

برای واضح بودن درخواست راجب اهداف خود بنویسید و صحبت کنید.

۲_تمرکز کردن:

بر روی خواسته و هدفی که دارید تمرکز کنید , هرچه تمرکز شما بیشتر باشد کائنات سریع تر پیام شما را دریافت میکنند. باید اهدافتان را درون ذهنتان بیاورید و احساس خوبی داشته باشید.

۳_احساس کنید :

خواسته ها و اهداف خود را در زندگی خود احساس کنید، احساس کردن خواسته باعث میشود درخواستی که به کائنات میدهید قوی تر باشد.

یکی از مهمترین مراحل قانون جذب این است که اهدافتان را احساس کنید. باید طوری اهدافتان را احساس کنید که انگار آن هدف را در زندگیتان دارید و به آن رسیدید.

۴_رهایی خواسته 

زمانی که ارتعاش اهدافتان  را برای کائنات ارسال کردید خواسته‌یتان را رها کنید تا به آن برسید به عنوان مثال وقتی یک نامه ی واقعی برای کسی پست میکنید دیگر نیاز نیست که شما بخواهید تا به مقصد برسد

، درخواستی که به کائنات میدهید زمانی که رهایش کنید به مقصد خواهد رسید.

۵_هرگز منفی نباشید

بعد از  اینکه درخواست خود را به کائنات دادید ذهن خود را از افکار منفی خالی کنید . این را بدانید که هر چقدر افکار شما منفی باشد

ارتعاش ناخواسته و منفی به سمت اهداف خود میدهید ارتعاش منفی باعث میشود که کائنات زمان رسیدن به درخواست شما را به تاخیر بیندازند . با تمرین کردن احساستان را خوب نگهدارید.

۶_مقدمات را فراهم کنید :

قبل از رسیدن به اهدافتان مقدمات را فراهم کنید به عنوان مثال اگر کتابی را سفارش داده اید در داخل کتابخانه ی خود یک جای مناسب برای آن کتاب خالی میکنید که بعد از رسیدن آن کتاب به دست شما آن را در جایی که از قبل آماده کرده اید بگذارید .

در زندگی خود حتما برای خواسته هایی که به کائنات ارسال کرده اید فضایی را قرار بدهید و مقدماتش را قبل از رسیدن خواسته فراهم کنید .

۷_ارتعاش خود را قوی تر کنید :

برای نزدیک شدن به خواسته هایی که دارید کارهایی را انجام دهید که ارتعاش شما را برای رسیدن به هدف خود قوی و قوی تر کند . تجسم کردن راجب خواسته حرف زدن ,شکرگزاری و… از این دسته از کارها میباشد .

۸_از منفی ها دوری کنید :

از هر چیزی که باعث میشود شما منفی فکر کنید دوری کنید . مکان های منفی , اخبار ,  فیلم ها , آدم های منفی و… را از زندگی خود حذف کنید تا ارتعاش و احساس شما خوب باقی بماند .

۹_نگران نباشید : 

نگران بودن نسبت به خواسته که چرا خواسته ی من نمیرسد باعث فرستان ارتعاش منفی میشود . این را مطمئن باشید که کارتان را به خوبی انجام بدهید قطعا شما به خواسته ی خود خواهید رسید .

پس اصلا نگران نباشید و نگرانی و استرس را کنار بگذارید . ممکن است برای رسیدن به هدف و خواسته ی خود فکر کنید

که درخواستی را نفرستاده اید چون نتیجه ای نگرفته اید , به این نکته توجه کنید که به هیچ عنوان کائنات زمان را نمیشناسند . پس استرس و نگرانی را کنار بگذارید .

۱۰_مطمئن باشید :

به اینکه به اهداف خود میرسید باید مطمئن باشید. مطمئن بودن به درخواستی که فرستاده اید زمان رسیدن به خواسته ی شما را کاهش میدهد. مطمئن باشید که با ارسال درخواست خود ۱۰۰ درصد جواب خواهید گرفت .

لینک کوتاه مطلب: http://gozaltabrizim.com/GozaL4pYRp
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + سه =

بالا