بهره مندی از قانون جذب با استفاده از جملات تاکید

بهره مندی از قانون جذب با استفاده از جملات تاکید

طی تحقیقات و اکتشافاتی که از قرن ۱۹ ام میلادی تا به حال توسط افراد مختلف انجام شده است، قانون جذب به عنوان یکی از قوانین حاکم بر جهان هستی شناخته شد. این قانون بیان می کند که هر آن چه که به آن می اندیشید جذب زندگی شما می شود. با گذشت زمان روش هایی اختراع شدند که به وسیله آن ها می توان از این قانون به نفع خود و برای رسیدن به اهداف استفاده کرد. یکی از این روش ها بهره گیری از جملات تاکیدی است. جملات تاکیدی عبارات مثبتی در مورد خواسته هایمان هستند که روزانه با تکرار کردن آن ها می توانیم خواسته هایمان را جذب کنیم. در این روش ما با تکرار جملات ضمیر ناخودگاهمان را در راستای رسیدن به آن خواسته تنظیم می کنیم. در این مقاله قصد داریم تا شما را با نحوه عملکرد این روش و شرایط  لازم برای نوشتن این جملات و بهره مندی از آن ها آشنا کنیم.

 

نحوه تاثیر جملات تاکیدی

تقریبا هر فکر و یا مونولوگ درونی که با خودتان دارید یک جمله تاکیدی است. هر کدام از افکار و باور های شما دارای بار مثبت یا منفی است که باعث جهت گیری ناخودآگاه شما می شود. شما باید تلاش کنید که افکارتان را مثبت کنید. هر چه بار مثبت افکارتان بیشتر باشد، تاثیر مطلوب تری بر ناخودآگاه شما دارد و در نتیجه شما با داشتن ناخودآگاه مثبت تر، انرژی مثبت بیشتری را به خودتان جذب می کنید. همیشه به یاد داشته باشید که هر فکر منفی می تواند شما را از خواسته تان دورتر کند؛ پس سعی کنید تا حد امکان از منفی نگری دوری بجویید.

این مطلب را هم ببینید...
با عادت‌ به تعویق انداختن کارها برای همیشه خداحافظی کنید

ویژگی های جملات تاکیدی

از آنجایی که اساس کار عبارات تاکیدی از قانون جذب پیروی می کند، ویژگی های این جملات نیز باید مشابه اصول قانون جذب باشد. در ادامه ۵ ویژگی مهم این عبارات را ذکر می کنیم که شما بتوانید با بهره گیری از آن ها جملاتتان را به درستی و اصولی انتخاب و بنویسید. بسیار مهم است که هنگام نوشتن این جملات سرحال و با طراوت باشید زیرا هر احساس منفی هنگام نوشتن آن ها می تواند بر روی فرکانس آن ها تاثیر بگذارد.

۱. از کلمات کاملا مثبت استفاده کنید

هیچ واژه ای که دارای بار منفی است نباید در جمله وجود داشته باشد؛ زیرا هر کلمه ای با بار منفی روی فرکانس کل جمله تاثیر مخرب می گذارد. مثلا جمله “من فرد بی مسئولیتی نیستم” دارای بار منفی است و باید به این شکل نوشته شود: “من فردی بسیار مسئولیت پذیر هستم”.

۲. زمان جملا باید حال باشد

از بکار بردن افعال گذشته یا آینده خودداری کنید. جملات کاملا باید برای زمان حال نوشته شوند. مثلا جمله “من یک خانه مجلل خواهم داشت” باید به صورت “من یک خانه مجلل دارم” نوشته شود.

۳. ساختار جملات هرچه ساده تر باشد بهتر است

از نوشتن جملات طولانی با کلمات سخت و پیچیده خودداری کنید. عبارات تاکیدی شما باید به گونه باشد که در خاطر شما باقی بماند و در طول روز به راحتی بتوانید آن را به یاد بیاورید و تکرار کنید. جملاتتان باید ملکه ذهنتان شوند تا حداکثر تاثیر خود را بر روی شما بگذارند.

۴. جملات باید مختص خودتان نوشته شود

شما باید عبارات را خطاب به خودتان بنویسید. شما می توانید بر نحوه تاثیر قانون جذب بر خودتان تغییر ایجاد کنید اما نمی توانید اعمال و افکار دیگران را با آن تغییر دهید. مثلا شما هر چقدر جمله “همسرم مرا بسیار دوست دارد” را تکرار کنید، هیچ اتفاقی نمی افتد زیرا قانون جذب این قدرت را به ما نمی دهد که بر زندگی و طرز فکر دیگران تاثیر بگذاریم. بنابراین در جملات، خودتان را مخاطب قرار دهید.

این مطلب را هم ببینید...
زندگینامه نواک جوکوویچ مرد شماره دو تنیس دنیا

۵. روزانه جملات را تکرار کنید

استمرار شرط اصلی تاثیر گزار بودن این متد است. بهترین موقع انجام این عمل شب ها قبل از خواب و صبح ها پس از بیدار شدن است. روزانه جملاتتان را از نو بنویسید و در ذهنتان تکرار کنید تا به اثر جادویی این عبارات پی ببرید.

لینک کوتاه مطلب: http://gozaltabrizim.com/GozaLgY0DI
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =

بالا