برند سازی در اینستاگرام با بهترین روش ها و ترفندها در دنیا

برند سازی در اینستاگرام با بهترین روش ها و ترفندها در دنیا

با داشتن بیش از ۶۰۰ میلیون کاربر در ماه، شبکه اجتماعی اینستاگرام به یکی از قدرتمندترین رسانه‌های اجتماعی تبدیل‌شده است. اینستاگرام این فرصت را در اختیار کارآفرینان گذارده که از طریق آن بتوانند رشد و ارتقا کسب‌وکار خود را از این طریق بهبود بخشند، به همین خاطر بیشتر افراد و کسب‌وکار تمایل دارند که در برند سازی در اینستاگرام شرکت کنند و جزو برندهای اینستاگرام باشند.

دلایل موفقیت برند ها
یکی از دلایل موفقیت بسیاری از برندهای تجاری در بازاریابی و فروش محصولات و خدمات خود، استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام ( برند سازی در اینستاگرام ) است. آنها با استفاده از این رسانه توانسته اند هویت تجاری و برند خود را در نزد مخاطبین خود به خوبی ارتقا بخشیده و در ذهن مخاطب اثری ویژه بگذارند.

یک نام تجاری درصورتی‌که به خوبی شکل‌گرفته و تبدیل به یک برند با هویت وتأثیرگذار شده باشد، می‌تواند با مخاطبین خود به خوبی ارتباط برقرار کرده و آنها را تبدیل به مشتری نماید. همچنین با ارتقا هویت تجاری از طریق ارتباط حسی با مخاطبین می‌توان پس از مدتی آنها را به مشتریان دائمی تبدیل نمود.

 

برند سازی در اینستاگرام

با ارائه تصاویر و فیلم‌های جذاب، می‌توانید زیبایی و کارایی واقعی محصولات خود را به نمایش بگذارید وبرند سازی در اینستاگرام انجام دهید. حتی کسب‌وکارهایی که لزوماً دارای “جذابیت بصری”نمی‌باشند، می‌توانند بینش خود را در مورد تجارت خود از طریق اینستاگرام به خوبی ارائه دهند.

برند سازی در اینستاگرام با ارتقا هویت تجاری
برند سازی در اینستاگرام کار آسانی نیست. دستیابی به اعتماد و توجه مخاطبین مستلزم پیگیری مداوم است. لذا در این مقاله سعی کردیم با ارائه نکاتی در جهت ارتقا نام هویت تجاری در اینستاگرام شمارا دررسیدن به این مهم یاری نماییم. با استفاده از ۴ مرحله زیرمی‌توانید صفحه خود را به‌گونه‌ای ارتقا بخشید که منسجم، منعطف و نماینده هویت تجاری شما در اینستاگرام است.

این مطلب را هم ببینید...
روش های مدیریت و کنترل خشم

۱. پیام رسانی منسجم و مرتبط برای برند سازی در اینستاگرام
تمامی محتوای صفحه اینستاگرام شما باید نشان‌دهنده خصوصیات برند شما باشد. درواقع توجه به این نکته که در پی ارائه چه چیزی هستید و به دنبال دستیابی به چه مواردی می‌باشید را می‌بایست در تمامی محتوای تولیدی خود مدنظر قرار دهید تا بتوانید پیام هویت تجاری خود را به خوبی به مخاطبین القا نمایید.

اگر به دنبال جذب استعدادهای جوان و بالقوه هستید باید به نحوی به مخاطبین خودالقا کنید که شرکت شما می‌تواند مکانی سرگرم‌کننده و پرانرژی برای آنها باشد. بدین منظور از محتوایی در صفحه اینستاگرام خود استفاده نمایید که نشان دهد کارکنان شما در محلی بسیار سرگرم‌کننده و پرانرژی در حال فعالیت هستند. البته نشستن پشت میز و لبخندهای اجباری نمی‌تواند ایده خوبی باشد.

۲. استفاده از تصاویر با فرمت اختصاصی خود
صرف‌نظر از نوع تصاویر استفاده‌شده در پست‌ها، فالوئرهای شما باید بتوانند محتوای تولیدیشمارا بلافاصله بعد از مشاهده از سایر پست‌ها تشخیص دهند حتی اگر لوگوی شما مشخص نباشد. به‌بیان‌دیگر ساختار محتوای تولیدی شما باید مختص برند شما باشد. برای مثال،به‌منظور القا یک حس مشترک در تمامی تصاویر، می‌توانید از یک فیلتر یکسان برای تمامی آنها استفاده نمایید. اگر از تصاویری استفاده می‌کنید که توسط خود شما تولیدشده‌اند، اطمینان حاصل نمایید که برای تمامی آنها از یک استایل هنری یکسان استفاده شود. بهتر است سعی کنید از یک نوع ترتیب رنگ استفاده نمایید که مشابه با ترتیب بکار رفته در لوگوی برند و سایر تبلیغات خود در محتوای ایمیل مارکتینگ نیز باشد.

۳. استفاده از فونت های ثابت در متون برای برند سازی در اینستاگرام
در یک رسانه بصری مانند اینستاگرام، استفاده از کلمات در تصاویر می‌تواند همزمان مخرب و نیز مؤثر باشد. بهتر است برای استفاده از کلمات در تصاویر خود تنها از یک یا دو فونت اصلی بکار رفته در تبلیغات تمامی شبکه‌های بازاریابی خود استفاده نماید. اندازه فونت و رنگ فونت در تصاویر بسیار مهم است پس به این نکته ظریف دقت کنید.

این مطلب را هم ببینید...
خلاصه کتاب ” انگیزش ” نوشته دن آرییلی

۴. پست گذاری در زمان های ثابت و مشخص
حتی باوجود الگوریتم‌های جدید اینستاگرام بخش عمده‌ای از بازدیدها بلافاصله بعد از پست گذاری است. با پست گذاری در تایم‌ها و روزهای مشخص فالوئرهایشما می‌دانند که در چه تایمی منتظر پست‌ها و مطالب شما باشند.

با استفاده از نکات ذکرشده می‌توانید هویت تجاری خود را در اینستاگرام تا حد زیادی ارتقا بخشید. بااین‌حال تنها بر روی اینستاگرام تمرکز نکنید و به دنبال راهکارهای دیگری برای ارتقا محتوای تصویری و متنی در سایر شبکه‌هایاجتماعی، وب‌سایت و محتوای ایمیل مارکتینگ خود نیز باشید. با ایجاد ارتباط پایدار و مداوم در شبکه‌های اجتماعی مختلف، هویت تجاری شما شروع به درخشش بیشتری کرده و پایه‌های بیزینس شمارا نیز مستحکم‌تر می‌کند.

 

 

لینک کوتاه مطلب: http://gozaltabrizim.com/GozaLutF9W
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 2 =

بالا