اولین قدم در قانون جذب عشق و روابط عاشقانه

اولین قدم در قانون جذب عشق و روابط عاشقانه

اولین قدم این است که میتوان گفت کسانی که خود را نادیده می انگارند . و آن احساس عشق و دوست داشتن را نسبت به خود ندارند . همیشه از یک خلاء در وجودشان رنج میبرند . و همین خود باعث قرار گرفتن در مدار جذب کسانی است , که هیچگاه ان رابطه عاطفی و عمیق را که خواهان آن هستند نتوانند تجربه کنند . و در جذب عشق و روابط عاشقانه نا موفق باشند .

اولین قدم در قانون جذب عشق و روابط عاشقانه

پس اولین قدم در قانون جذب عشق و تجربه روابط عاشقانه این است که خودمان را دوست داشته باشیم . به خود عشق بورزیم . خود را در آغوش بگیریم . خودمان را همینگونه که هستیم بپذیریم . حس لیاقت را در خود تقویت کنیم . و با شکرگزاری صحیح آن را به ایمان در خودمان تبدیل کنیم و همین حس عشق و دوست داشتن و فکر و حس مثبت حاصل از آن را به ضمیر ناخودآگاه خود منتقل کنیم تا آدم هایی با این ویژگی را در زندگی ما جذب کند . و شاهد اثرات شکرگزاری در زندگیمان و در جذب عشق در روابطمان باشیم .

 

 اثرات شکرگزاری در قانون جذب عشق و روابط عاشقانه چیست؟

دیگر اثرات شکرگزاری , تغییر ویژگی های فردی در ما و تبدیل شدن به ویژگی و خصوصیات عالی است . وقتی ما به ارزش و جایگاه خودمان پی ببریم . زمانیکه عاشق وجود خودمان باشیم . هیچ گاه زبان به انتقاد از خود نمی گشاییم . انتقاد تخریب و کوبیدن خودمان , بدترین کار ممکن و ایجاد بدترین فکر و حس منفی است . و باعث میشود ضمیر ناخودآگاه وفادار که قدرت تشخیص این را ندارد که چه چیزی به نفع و چه چیزی به ضرر ماست . کارش تنها بله و چشم قربان گویی است . همان فکر و حس را به اجرا بگذارد . و کسانی را جذب زندگی ما کند که دقیقا همین رفتار را با ما ادامه دهد .

این مطلب را هم ببینید...
۵ عادت کوچک که از شما فردی شادتر می سازند

پس میتوان نتیجه گرفت . این خود ما هستیم که تعیین میکنیم که چه کسی در زندگی ما باشد . و چه رفتاری را با ما در پیش کیرد .

بنابراین برای تجربه روابط عاشفانه و جذب عشق و بهترین اشخاص در زندگیمان , نیاز به تحول عظیم در خودمان است . که پایه ان فکر و حس متعالی حاصل از اثرات شکرگزاری است . و ایجاد و تقویت حس لیاقت هست . در اولین قدم باید عشق و دوست داشتن را از طرف خودمان تجربه کنیم .

آنگاه است که قدرتمندترین و وفادارترین مجری کار خود را بی نقص انجام میدهد و ما را به سمت بهترین تجربه ها و جذب آدم های خوب سوق میدهد . و این تنها با حس متعالی و اثرات شکرگزاری ممکن است .

 

جذب عشق و رابطه عاشقانه

 

 

با شکرگزاری ارتعاش مثبت را همیشه حفظ کنیم !

باید به یاد داشته باشیم .  سپاسگزار واقعی در هر حال ارتعاش و فکر و حس مثبت و شادی خود را حفظ میکند .  و این تنها با دیدن مواهب بیشمار و رنگارنگ زندگی ممکن است . باید سعی کنیم برای حفظ رابطه  تقویت و عالی کردن هر لحظه آن , طرف مقابلمان را آنگونه که هست بپذیریم . و از ویژگیهای خوبش شکرگزار باشیم . انگاه اثرات این شکرگزاری را در جذب عشق و رابطه عالی خواهیم دید .

و همچنین بر روی ویژگی ها و نکات مثبت او متمرکز شویم .

در این صورت است که ضمیر ناخوداگاه میتواند . همین ارتعاش را به صورت تجربه های جدید و عالی از روابط در زندگی ما مدام اجرا کند . و حتی اگر شخصی در زندگی ما باشد که در مدار ارتباطی ما نیست . با زوم کردن بر نکات مثبت به صورت خودکار از مدار ارتباطی ما خارج میشود . و افرادی با ویژگی ها و خصوصیات که ما خواهان ارتباط با انها هستیم وارد دایره ارتباطی ما و زندگیمان خواهند شد . و اینها تنها گوشه ای از اثرات شکرگزاری در تمام زوایای زندگی  و مخصوصا در جذب عشق است .

لینک کوتاه مطلب: http://gozaltabrizim.com/GozaLC1anX
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + سیزده =

بالا