اسموتی هندوانه و نعنا

اسموتی هندوانه و نعنا

 

مواد لازم برای تهیه اسموتی هندوانه و نعنا

زمان پخت5

 

خامه2 قاشق غذاخوری (درصورت تمایل)

 

یخ1 فنجان خرد شده

 

شکر1 قاشق غذاخوری

 

وانیلیک سوم قاشق چای‌خوری

 

لیمو ترش نصف یک عدد تازه و بدون پوست

 

نعناتازه 10 برگ

 

هندوانه2 پیمانه بدون هسته

بهترین طرز تهیه اسموتی هندوانه و نعنا

در هیچ فصلی مانند تابستان خوردن اسموتی و انواع شربت ها و نوشیدنی های خنک حال آدم را خوب نمی کند و تنوع میوه ها در این فصل دست شما را برای تهیه انواع مختلف اسموتی و شیک باز می‌گذارد. یکی از لذیذترین این نوشیدنی ها، اسموتی هندوانه و نعناع است که می توانید به راحتی آن را در منزل خود تهیه و نوش جان کنید.

هندوانه با طعم بی نظیر خود رنگ و بوی دیگری به تابستان می دهد و با توجه به این که هندوانه طبع سردی دارد استفاده از نعنا در کنار آن یک طبع ملایم و یک نوشیدنی خوشمزه و پرخاصیت را برایتان فراهم می کند.

 

 در ادامه با طرز تهیه اسموتی هندوانه و نعنا و مواد لازم برای تهیه اسموتی هندوانه و نعنا آشنا خواهید شد که البته این مواد برای یک نفر در نظر گرفته شده است که اگر بخواهید برای تعداد نفرات بیشتر یا برای مهمانان خود هم آن را تهیه کنید باید با رعایت نسبت ها مقدار مواد اولیه را افزایش دهید. در کمتر از نیم ساعت می توانید این نوشیدنی خوشمزه را تهیه کنید.

 

اسموتی هندوانه و نعنا

 

از خواص بسیار مفیدی که هندوانه دارد خاصیت از بین برندگی رادیکال های آزاد است که این رادیکال ها موجب بروز سرطان در انسان ها می شود و هندوانه باعث جلوگیری از آن می شود و همچنین خاصیت ضد عطش و انرژی بخشی هم دارد و دردهای عضلانی را کاهش می‌دهد و باعث جوانسازی و شفاف شدن پوست شما می شود.

این مطلب را هم ببینید...
میلک شیک انار

اگر به صورت ساده یخ در بهشت آن را تهیه کنید می‌توانید به عنوان ماسک روی پوست خود از آن استفاده کنید.

 

دستور تهیه اسمونی هندوانه و نعنا

در اولین مرحله برای تهیه اسموتی هندوانه و نعناع باید شکر، هندوانه و هشت عدد برگ از نعنا را با لیمو ترش در مخلوط کن ریخته و آنها را با یکدیگر هم بزنید تا محتویات یکدستی حاصل شود و بعد داخل آنها یخ هم بریزید و مجدداً آنها را مخلوط کنید.

اگر جزو افرادی نیستید که از رژیم غذایی کم کالری پیروی می کنند می توانید کمی هم خامه به آن ها اضافه کنید و حدود 2 تا 3 ثانیه مجدد آنها را با هم مخلوط کنید.

 حالا اسموتی شما آماده است و می توانید برای تزئین از برش های هندوانه یا لیمو و یا حتی از برگ‌های تازه نعناع استفاده کنید.

 

مواد لازم برای تهیه اسموتی هندوانه و نعنا

لینک کوتاه مطلب: http://gozaltabrizim.com/GozaLoqLMZ
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − ده =

بالا