پیتزا پپرونی ایتالیایی سولیکو با سس مارینارا

پیتزا پپرونی ایتالیایی سولیکو با سس مارینارا

 

مواد لازم برای تهیه پیتزا پپرونی ایتالیایی سولیکو با سس مارینارا

 
زمان پخت60

 

فلفل دلمه ای قرمزیک عدد

 

پنیر پیتزا150 گرم

 

نان پیتزایک عدد

 

پپرونی سولیکو250 گرم

 

گوجه فرنگییک عدد

 

محبوبیت پیتزا در بین طرفداران فست فود باعث تنوع زیاد این غذای لذیذ در بین دوستداران آن شده است و انواع مختلف پیتزای گوشت ، پیتزای مخلوط ، پیتزای سبزیجات و غیره وجود دارد که در طعم های ساده تا تند موجود هستند و شما با توجه به سلیقه و ذائقه و میل خود می توانید هر یک از آن ها را در خانه آماده کرده و میل نمایید .

 

در این دستور پخت تصمیم داریم تا طرز تهیه پیتزا پپرونی ایتالیایی سولیکو با سس مارینارا را آموزش دهیم که جزو پیتزاهای تند است و  غذای اصلی محسوب می‌ شود که به کمتر از نیم ساعت زمان برای آماده‌ سازی آن نیاز دارید و نیم ساعت تا یک ساعت وقت هم برای پختن آن زمان لازم است . امیدواریم با استفاده از مواد لازمی که در ادامه معرفی می‌ کنیم و با مطالعه طرز تهیه پیتزا پپرونی ایتالیایی سولیکو بتوانید این غذای خوشمزه را در خانه آماده کرده و به همراه خانواده میل کنید .

 

بهترین طرز تهیه پیتزای پپرونی ایتالیایی

برای پختن این پیتزا باید درجه حرارت فر شما روی 180 درجه سانتی‌ گراد تنظیم شده باشد و قبل از هر چیزی آن را روشن کنید تا فضای فر شما گرم شود و نان پیتزا را هم در قالب پیتزا قرار دهید و بعد با استفاده از سس مارینارا که در ادامه به طرز تهیه آن اشاره می‌ کنیم ، همه سطح نان را به خوبی بپوشانید و بعد از آن مقدار کمی پنیر پیتزا روی سس مارینارا بریزید و سپس حلقه های پپرونی سولیکو را روی سطح پیتزا قرار دهید.

این مطلب را هم ببینید...
پیتزا

 بعد از آن باید 30 دقیقه این پیتزا داخل فر قرار داده شود و حتماً به آن سر بزنید تا همه قسمت ها به صورت یکدست بپزند و تقریباً بعد از 25 تا 30 دقیقه پیتزای شما آماده است. در ادامه با طرز تهیه سس مارینارا آشنا خواهید شد.

 

 طرز تهیه سس مارینارا

برای درست کردن این سس باید اول تعداد سیری که گفته شد را رنده کنید و داخل یک تابه روغن زیتون بریزید و سیر ها را تفت دهید . بعد از گذشت یک دقیقه می توانید رب گوجه فرنگی را هم به سیر تفت داده شده اضافه نمایید و به خوبی سرخ کنید و سپس گوجه فرنگی ها را به تعداد گفته شده رنده کنید و به مواد داخل تابه اضافه نمایید .

بعد از اینکه کمی تفت داده شدند و آب آنها تبخیر شد و به حالت غلیظی درآمد ، باید ادامه مراحل را انجام دهید که در این قسمت باید کمی نمک و فلفل ، پاپریکا ، پونه کوهی ، پودر انبه و آویشن را به سس خود اضافه کنید و با شعله زیاد گاز دائماً سس را هم بزنید تا جوش بیاید .

 

دستورپخت پیتزا پپرونی ایتالیایی سولیکو با سس مارینارا

 

اندازه مشخصی برای ادویه ها تعیین نمی شود و ذائقه شما تعیین کننده میزان هر کدام از ادویه ها است و بعد از اینکه سس به جوش افتاد باید حرارت را کم کنید و اجازه دهید که 15 تا 20 دقیقه به خوبی بجوشد و بعد از اینکه سس شما آماده شد ؛ آن را از روی حرارت برداشته و ریحان را هم به آن اضافه کنید .

این مطلب را هم ببینید...
سالاد سبزیجات کبابی با پنیر بز

در این مرحله سس شما آماده است و می توانید برای آماده سازی پیتزای پپرونی ایتالیایی سولیکو از آن استفاده نمایید . امیدواریم این پیتزا را در منزل درست کرده و از خوردن آن لذت ببرید.

 

 پیتزا پپرونی و سس مارینارا

لینک کوتاه مطلب: http://gozaltabrizim.com/GozaL8dXrm
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − هشت =

بالا