پولسازی بدون سرمایه اولیه چگونه است و روش آن چیست؟

پولسازی بدون سرمایه اولیه چگونه است و روش آن چیست؟

پولسازی بدون سرمایه اولیه را چگونه شروع کنیم؟

وقتی به افراد می‌گویم پولسازی بدون سرمایه اولیه ممکن است طوری مرا نگاه می‌کنند که گویی من دیوانه‌ام. می‌گویند وضع اقتصادی این‌گونه است و آن‌گونه است و هزاران بهانه. اما من این بهانه‌ها را نپذیرفتم.

همیشه می‌شنیدم که افراد به دانشگاه می‌روند و بعدازآن بی‌کار می‌مانند. وقتی در سن دبیرستان بودم همیشه حس می‌کردم کسی که می‌رود دانشگاه و بعد مهندس بی‌کار از دانشگاه درمی‌آید بی‌فایده‌ترین کار دنیا را کرده.

با خود می‌گفتم کسی موفق است که وقتی از دانشگاه فارغ‌التحصیل می‌شود چند کار هم انجام داده باشد

شروع یک تغییر

پدر پولدار پدر بی‌پول. کتابی که پس از شنیدن اسمش رفتم تا ببینم موضوعش چیست.این خلاصه را مطالعه کردم و احساس کردم این دقیقاً همان چیزی است که نیاز دارم.

کتاب را خریدم و خواندم و کاملاً به این باور رسیدم که آمادگی راه‌اندازی کسب‌وکار خودم برای کسب درآمد رادارم. فقط هیچ سرمایه‌ای نداشتم؛ اما…

 

ایده‌ای داشتم و می‌خواستم ایده‌ام را راه‌اندازی کنم. می‌خواستم یک ون ولکس واگن بخرم و پشت این ون را یک کافه و فست فود کنم تا جلوی مدارس و دانشگاه‌ها فروش کنم.

پولی برای خرید ماشین نداشتم. موضوع را با پدرم مطرح کردم. از ایده‌ام استقبال کرد ولی پول خرید ماشین را به من نداد. اما چشمم را رو به حقیقتی روشن کرد که بزرگ‌ترین دستاورد فکری زندگی من در آن زمان بود. نیاز نبود حتماً سرمایه زیادی داشته باشم.

من می‌توانستم بدون سرمایه اولیه با هر آنچه در دسترس است کسب‌وکارم را راه بیندازم. پس به‌جای اینکه به دنبال سرمایه‌ای باشم تلاشم را کردم که با هر آنچه در دسترس است کارم را راه بیندازم.

من توانستم با ۲۵۰ هزار تومان سرمایه کارم را راه‌اندازی کنم. ازاینجا فهمیدم اگر کسی به دنبال راه‌اندازی کاری باشد اگر واقعاً بخواهد می‌تواند آن را راه‌اندازی کند و مهم این است که از فکرش استفاده کند.

می‌توانید پولسازی بدون سرمایه را شروع کنید

موضوع پولسازی بدون سرمایه اولیه موضوعی است که من در کارگاه‌ها و دوره‌های دو برابر کردن پول همیشه در جلسات اول تأکید زیادی بر آن می‌کنم.

فرقی نمی‌کند سرمایه‌دارید یا نه. شما باید بدانید که چگونه از هیچ پول بسازید. این‌گونه ترسی در دلتان باقی نخواهد ماند. فکر کنید در شهری غریب و تنها هستید و پولتان تمام‌شده!

حال چه راهی دارید؟ باید چه‌کار کنید تا پول بسازید؟ اگر بلد باشید بدون سرمایه پول بسازید غمی نیست. پول می‌سازید. اما چگونه این پول را باید ساخت؟

این مطلب را هم ببینید...
زندگینامه جان کوم از فقر تا اختراع واتساپ

با روش دو برابر کردن پول شما می‌توانید پولسازی بدون سرمایه را به‌راحتی شروع کنید. همه ما در خانه وسایلی داریم که نیازی نداریم و می‌توانیم دور بریزیمشان.

معمولاً در انبار خانه‌هایمان همیشه جعبه‌های خالی وسایلی که طی چند سال خریده‌ایم وجود دارد و هیچ کاربردی ندارد. اگر در شروع کار هستید و هیچ پولی ندارید از همین‌ها شروع کنید.

تمام چیزهای به‌دردنخوری که در خانه‌دارید را بفروشید و تبدیلش کنید به سرمایه اولیه تا رسماً از هیچ پول بسازید. کار خیلی آسانی است. جاهایی هست که به‌راحتی این‌ها را از شما می‌خرند.

همه می توانید

در دوره‌های دو برابر کردن پول که تا الان برگزار کردم افرادی بوده‌اند که با بطری‌های خالی آب‌معدنی خلاقیت‌هایی به خرج دادند و این بطری‌های خالی را تبدیل به دکوری‌هایی زیبا کردند

و در کمتر از یک ماه چند صد هزار تومان سرمایه ساختند. به دست آوردن سرمایه اولیه‌ی کار بسیار راحت است. می‌توانید دست در جیبتان کنید و با اولین اسکناسی که از جیبتان درآمد دو برابر کردن پول را شروع کنید

و اسکناستان تبدیل کنید به سرمایه اولیه کارتان. مهم این است که تصمیم بگیرید و متعهد شوید که می‌خواهید این کار را بکنید. ادامه‌اش دیگر سخت نیست.

برای اینکه پولسازی بدون سرمایه را آغاز کنید تنها چیزی که نیاز دارید ۱ درصد خلاقیت است. شما با کمترین مقدار خلاقیت می‌توانید به‌وسیله دو برابر کردن پول، پول بسازید.

ابتدا سرمایه اولیه‌تان را باید بسازید. اگر پول از جیبتان است و اولین بار است، فقط ۱۰ هزار تومان پول بردارید. اما اگر با راه‌هایی دیگر که ابتدا توضیح دادم قرار است این کار را بکنید هرچقدر توانستید را به‌عنوان سرمایه اولیه به کار ببرید.

اولین قدم تحلیل فضاست

حال باید این سرمایه را دو برابر کنید. من در نظر می‌گیرم که شما با ۱۰ هزار تومان پولسازی بدون سرمایه می‌کنید. با ۱۰ هزار تومان چگونه می‌توانید پول به دست آورید؟ اولین موضوعی که باید بدانید تا بتوانید پولسازی بدون سرمایه کنید تحلیل فضاست.

شما باید بتوانید فضایی که در آن قرار دارید را تحلیل کنید. باید بتوانید فرصت‌های پولسازی بدون سرمایه در فضایی که در آن هستید را پیدا کنید و از آن فرصت‌ها استفاده کنید. اما یک مورد بسیار مهم است. این‌که باید این کار را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهید.

تحلیل فضا به این معنی است که در هرجایی که هستید، خانه، محل کار، شهر غریب، بازار، اینترنت و… باید بررسی کنید که چه چیزی وجود دارد تا به افرادی ارائه شود و در ازایش پولتان بیشتر شود و پولسازی بدون سرمایه کنید!
برای مثال وقتی در بازار هستید باید افراد را بررسی کنید و ببینید چه کالا یا خدماتی نیاز دارند. اگر در محل کار هستید باید بررسی کنید همکاران، مدیران و زیردستان چه کالا یا خدماتی نیاز دارند.
اگر در اینترنت هستید باید بررسی کنید افراد چه کالا یا خدماتی نیاز دارند. هرچه این تحلیل را بهتر، دقیق‌تر و درست‌تر انجام دهید در قدم‌های بعدی کارتان بسیار راحت‌تر خواهد بود.

دو برابر کردن پول و تحلیل فضا

شما با تحلیل فضایی که در لحظه در دسترستان است می‌توانید سریعاً پول کم خود را زیاد کنید. اگر بدانید افراد گرایش به پول دادن بابت چه کالا یا خدماتی دارند می‌توانید در هرجایی در کمترین زمان ممکن پول بسازید و این پول را افزایش دهید.

این مطلب را هم ببینید...
فیلم پیشگویی های آسمانی | دوبله فارسی با کیفیت عالی

من چندین و چند بار درجاها و شهرهای مختلف دو برابر کردن پول را امتحان کردم تا بتوانم در سریع‌ترین زمان ممکن پولسازی بدون سرمایه اولیه را انجام دهم و مهم‌ترین چیزی که در این موارد می‌تواند به من کمک کند تنها تحلیل فضای موجود است.

شما می‌توانید حتی با بررسی آب‌وهوای منطقه‌ای که در آن هستید و شناسایی نیاز افراد سریعاً پول بسازید. گاهی برای پولسازی بدون سرمایه تنها نیاز به یک بطری آب سرد در یک‌هوای گرم و شرجی دارید.

در دوره‌های دو برابر کردن پول تحلیل فضا نکته به نکته و دقیق به افراد آموزش داده می‌شود به شکلی که دقیقاً بدانند که اطرافشان چه می‌گذرد و چگونه می‌توانند از نیاز دیگران آگاه شوند و بدون سرمایه پول بسازند.

در این مقاله هم راهی برایتان می‌گویم تا دیدگاهی از فضای موجود به دست آورید.

یک دفتر و خودکار بردارید. در هر فضایی که هستید مهم نیست. در دسترس‌ترین افراد در آن فضا را یادداشت کنید. مثلاً اگر در محل کار هستید همکارانتان.

اگر در اینترنت هستید فالورها، بازدیدکننده‌ها، یا کسانی که در لیست پیام‌رسانتان هستند. و حالا بررسی کنید این افراد بابت چه چیزی به‌راحتی پول می‌دهند.

 

 
لینک کوتاه مطلب: http://gozaltabrizim.com/GozaLoRg17
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − یازده =

بالا