سالاد سبزیجات کبابی با پنیر بز

سالاد سبزیجات کبابی با پنیر بز

 

مواد لازم برای تهیه سالاد سبزیجات کبابی با پنیر بز

 
زمان پخت30

 

روغن زیتون2 قاشق غذاخوری

 

پیاز قرمز1 عدد کوچک

 

کدو1 عدد متوسط

 

هویج2 عدد

 

سرکه بالزام یک1 قاشق غذاخوری

 

پنیر بز¼ پیمانه

 

کاهو1 عدد کوچک

 

نمک و پودر فلفل سیاه به مقدار لازم

 

اگر برای مهمانی ها و مجالس خود به دنبال یک سالاد خاص و متفاوت هستید تا رنگ و لعاب بیشتری به سفره خود ببخشید و یک پذیرایی منحصر به فرد داشته باشید ما سالاد سبزیجات کبابی با پنیر بز را به شما پیشنهاد می دهیم؛ زیرا برای تهیه این سالاد از سبزیجات متفاوتی مثل سیب زمینی، مارچوبه و گل کلم استفاده شده و ترکیب طعم این مواد در کنار هم یک سالاد منحصربه‌فرد و خوشمزه را برای شما فراهم خواهد کرد.

 

در این مطلب تصمیم داریم که شما را به مواد لازم برای تهیه سالاد سبزیجات کبابی با پنیر بز آشنا کنیم و سپس طرز تهیه سالاد سبزیجات کبابی با پنیر بز را به شما آموزش می دهیم.

به این نکته دقت داشته باشید که مواد اولیه که به آن اشاره می کنیم با نسبت های دقیقی کنار هم قرار گرفته‌اند تا هم سالاد شما ظاهر خوبی داشته باشد و هم طعم آن دلچسب و مورد پسند باشد.

 

پس اگر خواستید این سالاد را برای کمتر یا بیشتر از 1 نفر تهیه کنید باید نسبت های بین مواد اولیه را رعایت کنید و بعد مقدار آنها را تغییر دهید.

این مقدار مواد اولیه سالاد سبزیجات کبابی برای یک نفر را تهیه می‌کند که می توانید این سالاد خوشمزه را به عنوان پیش غذا و یا به همراه غذا مصرف کنید و یا اگر پیرو رژیم غذایی کاهش وزن هستید می توانید این سالاد را با وعده غذایی اصلی خود هم نوش جان کنید.

این مطلب را هم ببینید...
میگو پلو

 

بهترین طرز تهیه سالاد سبزیجات کبابی با پنیر بز

برای تهیه این سالاد اول پیازها را خلالی برش بدهید و لایه‌های آن را از هم جدا کنید. سپس هویج ها را به شکل خلالی خرد کنید به این صورت که طول هر خلال 2.5 سانتی متر باشد. پس از آن باید کدوها را به چهار قسمت مساوی برش بدهید و به قسمت های 4 سانتی متری خرد کنید.

 

حالا باید کاهوها را خرد کنید. بهتر است همین حالا فر را با درجه 450 درجه فارنهایت روشن کنید تا فضای داخلی آن گرم شود و سینی فر را هم از آن بیرون بیاورید و هوی،ج کدو و کاهو ها را روی آن بچینید و مقداری روغن زیتون روی آن بریزید و کمی نمک و فلفل روی آنها بپاشید و حدود 25 دقیقه داخل فر بگذارید تا کبابی شوند.

 

اکنون باید داخل ظرفی که تصمیم دارید سالاد را داخل آن سرو کنید کمی سرکه و بقیه روغن زیتون را با نمک و فلفل مخلوط کنید و کاهوها را به آن آغشته نمایید و بعد هویج، کدو و پیازی که کبابی شده روی کاهو ها قرار دهید و در آخرین لایه هم پنیربز له شده روی سالاد بگذارید و آن را سرو کنید.

 

سالاد سبزیجات کبابی

لینک کوتاه مطلب: http://gozaltabrizim.com/GozaLf1pny
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + هفده =

بالا