پیتزا رست بیف

پیتزا رست بیف

 

مواد لازم برای تهیه پیتزا رست بیف

 
زمان پخت30

 

پیاز1 عدد

 

رست‌بیف (گوشت برش خورده و پخته)2 پیمانه

 

فلفل یک چهارم قاشق چای‌خوری

 

نمک سه چهارم قاشق چای‌خوری

 

پنیر پیتزابه مقدار لازم

 

سیر2 حبه

 

سرکه قرمزدو قاشق غذاخوری

 

روغن کنجد یا آفتابگردان یک چهارم پیمانه

 

فلفل قرمز شیرین (متوسط)1 عدد

 

قارچ1 پیمانه

 

خمیر پیتزا آماده با توجه به مقدار مواد

 

یکی از پیتزاهای محبوب در بین جوانان و سنین مختلف پیتزای رست بیف است که به علت طعم خوشمزه و لذیذ و بوی بی نظیر خود این محبوبیت را پیدا کرده است. برای خوردن این پیتزا نیازی نیست که همیشه به رستوران بروید. شما می توانید خودتان هم این پیتزا را در منزل تهیه کنید و با اطمینان خاطر بیشتری از سلامت محتویات آن را میل کنید. برای همین منظور شما را با دستور پخت و طرز تهیه پیتزا رست بیف آشنا خواهیم کرد.

در این مطلب با مواد لازم برای تهیه پیتزا رست بیف آشنا خواهید شد‌. این میزان مواد اولیه پیتزا رست بیف برای 4 نفر را محیا می کند. اگر بخواهید پیتزا را برای تعداد نفرات کمتر یا بیشتر تهیه کنید باید با توجه به نسبت های دقیقی که بین مواد اولیه قرار داده ایم مقدار آن ها را تغییر دهید‌.

 

بهترین طرز تهیه پیتزا رست بیف

در اولین مرحله برای تهیه پیتزا رست بیف باید پوست سیر ها را بکنید و بعد آنها را رنده کنید. پس از آن باید پیازها را هم پوست کنده و به صورت نگینی و ریز خرد کنید.

این مطلب را هم ببینید...
طرز تهیه شیرینی بادامی هندوانه دسر شب یلدا

بعد قارچ‌ها را خوب بشویید و کمی داخل آب بخیسانید وقتی‌ که کاملاً تمیز شدند آنها را خرد کنید و داخل یک کاسه مقداری سیر، روغن، نمک و فلفل و سرکه بریزید و با هم ترکیب کنید.

بعد از آن باید گوشت رست بیفی که پخته شده به همراه پیازهای خرد شده و قارچ و فلفل شیرین قرمز را داخل کاسه ای بریزید و با هم مخلوط کنید و حدود 3 ساعت داخل یخچال بگذارید تا طعم یکدیگر را بگیرند و جا بیفتند.

 

در مرحله بعدی باید از خمیر پیتزای آماده استفاده کنید یا آن را خودتان تهیه کنید. باید خمیر پیتزا اماده را داخل یک کاسه بریزید و روی کاسه را با پارچه تمیز بپوشانید و صبر کنید و داخل یک جای گرم بگذارید تا حجم خمیر پیتزا دو برابر شود.

بعد آن را با کمک دست ورز دهید و سپس روی یک سطح صاف با کمک وردنه صاف کنید تا یک دایره با قطر 35 سانتی‌متر حاصل شود که بتوانید مواد پیتزا را روی آن بچینید.

سپس باید کف قالب پیتزا را کمی چرب کنید و خمیر را کف آن پهن کنید و مقداری سس قرمز روی خمیر بمالید و در همه قسمت ها پخش کنید و کمی هم پنیر پیتزا روی آن بریزید و در همه قسمت ها پخش کنید.

سپس رست بیف ها را از مخلوط بیرون آورده و با کمی سبزیجات روی خمیر بگذارید و در لایه آخر هم پنیر پیتزا قرار دهید.

پیتزا را حدود 40 داخل فر با دمای 375 درجه فارنهایت یا 180 درجه سانتیگراد بگذارید تا برشته شود. اکنون پیتزا رست بیف شما آماده شده و می توانید آن را نوش جان کنید.

این مطلب را هم ببینید...
اشکنه

 

پیتزا ایتالیایی

لینک کوتاه مطلب: http://gozaltabrizim.com/GozaLblLAB
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 1 =

بالا