میلک شیک پای سیب

میلک شیک پای سیب

 

مواد لازم برای تهیه میلک شیک پای سیب

زمان پخت5

 

پودر دارچین1/2 قاشق چای خوری

 

شیر1 قاشق سوپ خوری

 

پای سیب1 تکه

 

بستنی وانیلی2 فنجان کمی نرم شده

 

بهترین طرز تهیه میلک شیک پای سیب

همان طور که در بین کیک ها، کیک پای سیب طرفداران زیادی دارد و محبوبیت زیادی در بین افراد علاقه مند به شیرینی پیدا کرده است؛ در بین اسموتی و شیک ها هم شیک پای سیب همین خاصیت را دارد و طعم بی نظیر آن باعث می شود که بعد از یک بار تجربه دلتان بخواهد که بارها آن را میل کنید.

 

به همین منظور شما را با طرز تهیه شیک پای سیب آشنا خواهیم کرد تا بتوانید با کمترین مواد ممکن این اسموتی خوشمزه را در خانه خود تهیه کنید و از خوردن آن لذت ببرید.

در ادامه با مواد لازم برای تهیه شیک پای سیب برای 5 نفر آشنا خواهید شد. اگر تمایل داشته باشید این اسموتی را برای تعداد نفرات کمتر یا بیشتر تهیه کنید باید با توجه به نسبت ها مقدار مواد اولیه را تغییر دهید تا طعم مطلوبی برای شیک پای سیب شما ایجاد شود.

 

دستور تهیه شیک پای سیب

برای تهیه این شیک حدودا 5 دقیقه زمان نیاز دارید و در کمترین زمان ممکن این شیک خوشمزه آماده می‌ شود ولی برای تهیه آن باید در اولین مرحله شکر، دارچین و بستنی را درون مخلوط کن بریزید و در آن را ببندید و اجازه دهید که با سرعت زیاد محتویات با هم مخلوط شوند تا حالت خامه‌ای و نرم پیدا کنند.

این مطلب را هم ببینید...
شربت و مربا تمشک

سپس تکه های پای را که سرد و تکه تکه شده اند داخل مخلوط کن بریزید و مجدداً آن را روشن کنید تا محتویات یکنواخت و یکدستی حاصل شود و آنها را داخل لیوان مورد نظر ریخته و برای تزیین هم از خامه شیرین زده شده و دارچین استفاده کنید.

بهتر است همان لحظه‌ای که شیک را تهیه می کنید آن را سرو کنید تا ظاهر زیبای خود را حفظ کند.

 

مواد لازم برای تهیه شیک پای سیب

 

 

لینک کوتاه مطلب: http://gozaltabrizim.com/GozaLlD56N
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − هجده =

بالا